Українська компанія підтвердила факт захворювання на COVID-19 у працівника поштового терміналу в Тернополі  

Як повідомляв «Терен», напередодні у Тернополі на коронавірус захворів працівник «Нової пошти». Цей факт в українській компанії підтвердили.

Про це йдеться у відповіді компанії, надісланої нашим кореспондентом на його електронний запит.

– У понеділок, 4 травня, працівник терміналу «Нової пошти» у Тернополі отримав позитивний результат ПЦР-тесту на коронавірусну інфекцію. Зауважимо, що співробітник перебував з 18 до 21 квітня у відпустці. Вийшов на роботу 21 квітня, однак одразу взяв лікарняний, бо відчув погіршення стану, – повідомила прессекретар компанії Оксана Тарасенко у листі-коментарі.

Також, як йдеться у коментарі, компанія має заздалегідь затверджений протокол реагування на такий випадок і вже почала діяти згідно з ним. Зокрема, термінал і всі посилки та вантажі будуть продезинфіковані. Співробітники терміналу пройдуть тестування на коронавірус.

«Нова пошта» також бере на себе піклування про хворого співробітника та членів його родини, які проживають на одній території. Компанія забезпечить супровід лікування через страхову компанію, а його родину безкоштовними ліками, продуктами харчування та товарами першої необхідності.

У квітні «Нова пошта» провела навчання на випадок зараження коронавірусом на одному з терміналів, це допомогло отримати налагоджену схему дій. Зараз компанія її оперативно застосовує, щоб клієнти не відчули ніяких складнощів у отриманні своїх посилок та вантажу, а співробітники були впевнені, що компанія про них подбає.

Фото з відкритих джерел

ТернопільТеренлисткарантинхворобаНова поштакоронавірус