Українське м'ясо заполонило низку зарубіжних країн (Агро-новини)

Українські виробники з початку року збільшили обсяги експорту продукції м'ясної групи в майже 1,5 рази — до $397 млн проти $271 млн у відповідному періоді минулого року.

Про це поінформував заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», член-кореспондент НААН Микола Пугачов, говориться у повідомленні центру.

За його словами, завдяки триваючій широкій географічній диверсифікації та закріпленні на нових ринках збуту після втрати російського зберігається позитивна тенденція збільшення обсягів експорту м'яса та субпродуктів.

«Якщо ще у 2015 р. позиції основного імпортера українського м'яса та субпродуктів утримувала Росія, то 2017 року переважали поставки на ринки країн Європи та Азії», — сказав експерт.

2603

За 9 місяців 2017 р. найбільше вітчизняної м'ясної продукції закупили Єгипет (17,1%), Нідерланди (14,3%), Ірак (8,8%), Білорусь (8,4%) та Азербайджан (7,6%). Постійними крупними імпортерами залишаються також Гонконг, Німеччина, Грузія та Казахстан.

За три квартали 2017 р. експорт до названих країн займав близько 74% у загальній вартості проданого за кордон українського м'яса, зазначив Пугачов.

Сонячні панелі гріють птахофабрики

Миронівський хлібопродукт планує запустити проект з установки сонячних панелей загальною потужністю 30 МВт.

Про це розповів під час прес-конференції в рамках прес-туру на Вінницьку птахофабрику власник компанії Юрій Косюк.

2601

За його словами, проект знаходиться на контрактному етапі.

«На сьогодні укладаємо контракти з поставки сонячних панелей, які ми будемо ставити на дахи наших пташників. Завдяки сонячним панелям та біогазовим установкам через 5-6 років ми хочемо стати енергонезалежними від зовнішніх джерел», — сказав Косюк.

Він зазначив, що проект планують завершити у 2018 р.

Також  Юрій Косюк розповів, що агрохолдинг планує покращити екологічну програму.

«Ми збираємось оновити програму екологічної безпеки, адже МХП тісно співпрацює із міжнародними фінансовими інститутами, які запроваджують найвищі світові стандарти. Ми дійсно беремо їхні стандарти по викидам, по утилізації відходів від виробництва, але не тому, що це катастрофічно необхідно, ми робимо це для того, щоб бути лідерами ринку, бути першими та інноваційними», — зазначив Косюк.

Експерт: На олійному ринку — висока конкуренція за сировину

Не дивлячись на ріст виробництва соняшнику в Україні, потужності переробки олійних досі залишаються профіцитними — по різним даним, від 1 до 3 млн мт на рік.

Про це в інтерв'ю Agravery розповів керівник відділу експортних продажів агродепартаменту компанії «Миронівський хлібопродукт» Юрій Шлончак.

2602

За його словами, це створює високу конкуренцію за сировину. А зниження цін на олію та шрот призводить до зниження маржі переробників.

«Слід зазначити, що в поточному році спостерігається активніший експорт соняшникового насіння із України, який може скласти до 500 тис. мт. І це не дивлячись на вивізне мито в 10%», — говорить Юрій Шлончак.

Загалом, відзначає він, збільшення пропозиції сировини є позитивним явищем.

«В такому середовищі підвищується ефективність переробників, оскільки ти маєш більш ефективно боротись за сировину, ефективніше налагоджувати процес переробки та продажу продуктів, розвивати сервіс, гнучкість та клієнтоорієнтовність», — пояснив спеціаліст.

агроТереноліям'ясоконкуренціяптахофабрика