У школах Тернопільщини батьки планують впровадити методику російського вченого (фото)
Батьки Богданівської школи (Підволочиський район) планують запровадити в закладі проект ліцензованої методики Володимира Базарного. Програма включає принципи ефективного навчання із збереженням здоров’я та виявленням усіх можливих талантів. Ці методи вчений дослідив на прикладі негативних результатів радянської системи виховання і навчання в садках та школах.
- Ми пропонуємо провести лекції-бесіди у школах ,піднімаючи дві теми: «Здоров'я-зберігаючі освітні технології» та «Важливість виявлення і розвитку талантів у дітей», - розповідає один з ініціаторів проекту Ігор Козак. – У першу чергу такі лекції потрібні для батьків і вчителів. МИ у свою чергу також пропонуємо посильну допомогу у виготовленні і розміщенні необхідного обладнання.
Принципи роботи ґрунтуватимуться на здоров'я-зберігаючій методиці Володимира Базарного. Це російський вчений, лікар, музикант та педагог-новатор, який дослідив у своїх працях причини деградації нації. Коренем він назвав існуючу систему виховання в садках, школах і сім’ях, яка орієнтована проти природи дитини.
За роки роботи хірургом він подарував зір більше 6 тисяч пацієнтів. Але усвідомив, причини практично всіх недуг - в усталеній системі виховання і навчання дітей. Доктор Базарний розробив методичні рекомендації «Масова первинна профілактика шкільних форм патології, або розвиваючі здоров'я принципи конструювання навчально-пізнавальної діяльності в дитячих садах і школах». Спільно зі своїми учнями також створив теорію «Сенсорної свободи і психомоторного розкріпачення», на базі якої розроблена і широко апробована цілісна система здоров’я-розвиваючих педагогічних технологій: будівництво навчального процесу на основі тілесної вертикалі та тілесно-моторної активності, в режимі дальнього зору і розширення «зорових горизонтів» на основі ситуаційно-образного моделювання.
Його методика включає:
1) застосування ортопедичних килимків для ніг і часта зміна положень тіла учня;
2) особливий дизайн стін і стелі класу для профілактики дитячих захворювань (сколіоз, погіршення зору, косоокість, захворювання опорно-рухового апарату і т.п.). Застосування офтальмологічних таблиць-тренажерів;
3) використання ергономічного письмового столу (конторки);
4) використання музики і звуків природи для створення настрою при самостійній роботі;
5) використання для письма сучасних чорнильних ручок;
6) емоційно-артистична подача інформації учням (екологічне панно);
7) навчання хлопчиків і дівчаток у роздільно-паралельних класах;
8) фізкультхвилинки в процесі уроку для попередження гіподинамії і уроки фізкультури чотири рази на тиждень;
9) регулювання часу роботи за комп'ютером відповідно до гігієнічними умовами організації навчальних занять із застосуванням комп'ютерів в середній загальноосвітній школі (тимчасові методичні рекомендації).
Такий проект батьки Богданівської школи хочуть запровадити не лише у закладі рідного села, а й інформувати про результати використання методик інші школи області та міста Тернополя.
Ткож читайте ТУТ.
Фото з відкритих джерел