Як тернополянам розвивати особистий бренд
Традиційно щочетверга «Терен» розповідає про блогінг в інстаграмі. Ми з вами уже говорили про оформлення профілю, пострів та сторіс. А сьогодні, 8 липня, поговоримо про позиціонування особистого бренду в інстаграмі.
Ви вже оформили сторінку, додали всі збереженні сторіс та пости. І тепер розпочніть з грамотного позиціонування – розкажіть, хто ви, чим займаєтеся і чим можете бути корисні підписникам. Ідеально, якщо у вас є своя УТП (унікальна торгова пропозиція). Задайте собі питання «Чому на мене повинні підписатися»? Розповідайте про свої досягнення та досвід, діліться цікавими фактами про себе.
Ставте собі чіткі цілі і визначте свою цільову аудиторію. Вам потрібно знати вік, стать, хобі, робота, сімейний статус, наявність дітей тощо.
Ваш зовнішній образ не повинен розходитися з тим, чим ви займаєтеся. Якщо ви – фітнес тренер, то і зовні ви повинні мати підтягнуту спортивну фігуру, мотивуючи підписників виглядати так само.
Демонструйте свою експертність. Ви повинні дійсно бути профі в своїй ніші, але потрібно ще вміти цікаво піднести інформацію, щоб фоловерам було не нудно. Наприклад, ви – репетитор французької. Розкажіть смішну історію з практики, цікаві факти про Франції, робіть лексичні добірки, наприклад, «Ці 5 французьких слів не можуть вимовити українці», «Популярні французькі жарти», «Ці слова відсутні у французькій мові».
Фото з відкритих джерел