Якщо в області зафіксували 7 місць концентрації ДТП, то у самому Тернополі – аж 8

Безпекою руху на автомобільному транспорті дуже стурбовані на Тернопільщині. Причому вважають, що 265 млн 210 тис. грн – цілком вистачить, щоб за 2 роки ситуацію виправити.

Проект рішення «Про затвердження обласної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2020 року» оприлюднили на сайті обласної ради. Ініціатор розроблення цього документу – управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства обласної державної адміністрації.

Аварія1

Там передбачили, зокрема: впровадження системи контролю автотранспорту та автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху на автошляхах із найвищою аварійністю та інтенсивністю руху, проведення занять із Правил дорожнього руху і вивчення законодавства у навчальних закладах, організаціях, підприємствах тощо і навіть розробку циклу ігрових телевізійних передач. Контроль за виконанням цього рішення, у разі його прийняття на сесії, доручити постійній комісії із питань децентралізації та адміністративно-територіальної реформи, архітектури, дорожнього та житлово-комунального господарства (голова – Роман Василіцький, ПП «Об’єднання «Самопоміч»). Фінансувати програму планують із державного, обласного, районних і міських бюджетів, скарбниць сіл, селищ і об’єднаних територіальних громад (дивіться табличку унизу – прим.).

Аварія2

Цитуємо документ:

«… через обмежене фінансування на автомобільних дорогах загального користування щорічно проводили мінімальний комплекс заходів, спрямованих на безпеку дорожнього руху. Так, у 2018 році встановили і замінили 4 043 дорожніх знаки, оновили розмітку на 1 409 км проїжджої частини і 344 пішохідних переходах площею 5 210 кв. м, відремонтували 5,1 км бар’єрного огородження, встановили 2 і відремонтували 2 світлофорних об’єкти, відремонтували 1,6 км штучного освітлення, ліквідували 101,2 км порослі у смугах відводу доріг…».

Аварія3

Виявляється, на автодорогах загального користування в області обліковується 7 місць концентрації дорожньо-транспортних пригод (ДТП), а на вуличній мережі Тернополя – 8. Найбільш поширеними видами аварій в області залишаються зіткнення, наїзд на перешкоду, наїзд на пішохода і наїзд на транспортний засіб. Основною причиною скоєння ДТП є порушення правил маневрування (35%), перевищення безпечної швидкості руху (19,7%), недодержання дистанції (19,4%) та порушення правил проїзду перехресть (10,4%).

Аварія4

У документі також йдеться (цитуємо):

«…Задля збереження автомобільних доріг державного значення здійснюється постійний габаритно-ваговий контроль транспортних засобів. У 2018 році в області облаштували лише 3 майданчики для розміщення і функціонування лабораторій габаритно-вагового контролю. Так, торік на пунктах габаритно-вагового контролю перевірили 6 807 транспортних засобів. Виявили 403 порушення правил проїзду (249 – перевищення норм вагових параметрів, 154 – габаритних розмірів) на суму 45,9 тис. євро, із них сплатили – 2 095,4 тис. грн. В умовах збільшення транзиту вантажного транспорту через територію нашої області наявна кількість пунктів габаритно-вагового контролю є недостатньою для запобігання руйнуванню автодоріг і ця ситуація вимагає облаштування як мінімум 7-ми нових майданчиків, закупівлі додаткових габаритно-вагових комплексів і матеріально-технічного забезпечення їхнього функціонування…».

Аварія5

Якщо все заплановане вдасться реалізувати, то це, на думку ініціаторів програми, дасть змогу зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод і знизити рівень тяжкості їхніх наслідків, мінімізувати людські втрати і фінансові збитки внаслідок ДТП, що, у свою чергу, зумовить підвищення рівня безпеки дорожнього руху до 30%.

Окрім того, щорічно в області прагнуть знімати з обліку по 2 місця концентрації ДТП на вулично-дорожній мережі, проводити установку або заміну дорожніх знаків і підвищити пропускну спроможність вулиць на 25%.

Аварія6

Ресурсне забезпечення програми (у тис. грн)

Обсяги коштів, які пропонують залучити на виконання програми 2019 2020 Усього витрат
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: 122 255 142 955 265 210
державний бюджет 120 000 140 000 260 000
обласний бюджет 2 255 2 955 5 210
районні бюджети, міські бюджети (у т. ч. казна міст обл. значення), бюджети сіл, селищ у межах коштів, передбачених у бюджетах - -
бюджети об’єднаних територіальних громад у межах коштів, передбачених у бюджетах - -

Усі фото – останнім часом опубліковані на «Терені» у новинах про аварії

ДТПГрошіТернопільщинааваріяпрограмаобласна радаВіктор ОвчарукТеренбезпека рухудорожньо - транспортна пригодааварійність