Затримали працівників «Укрзалізниці», які крали зерно з вантажних поїздів (Агро-новини)

В Одесі затримали групу зловмисників, які крали зерно з вантажних поїздів: четверо чоловіків віком від 35 до 48 років виявилися працівниками залізниці. Про це повідомила прес-служба Національної поліції в Одеській області.

У повідомленні йдеться, що співробітники відділу боротьби зі злочинами, скоєними на залізничному та повітряному транспорті поліції Одеської області спільно з відділом безпеки одеської залізниці викрили зловмисників саме під час скоєння такої крадіжки на залізничній станції Одеса–Пересип.

Вночі чоловіки за допомогою ключа віджали кришку розвантажувального люка вагона та відсипали в мішки насіння ріпаку. Його вони вантажили в автомобіль одного зі спільників, щоб вивезти та продати.

Під час затримання поліцейськими було вилучено 90 мішків загальною вагою 4,5 тонни. Сума матеріального збитку становить близько 50 тис. грн.

Наразі всі четверо правопорушників затримані в порядку ст. 208 Кримінального процесуального кодексу України. Вони обґрунтовано підозрюються в скоєнні низки подібних крадіжок. Порушники поміщені до ізолятора тимчасового утримання.

Повідомляється, що за цим фактом розпочато кримінальне провадження за ч. 3 ст. 185 Кримінального кодексу України, санкція якої передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від трьох до шести років.

Причиною загибелі 53% бджіл під час мору стали хімікати

Держпродспоживслужба опрацювала понад 80 зразків і з них у 53% підтверджувалася наявність хімічних речовин. Про це в інтерв’ю «Володимир Лапа: Іноді складно зрозуміти, чого більше – продукції чи льоду» на АgroРolit.com розповів голова відомства.

0301 (Copy)

Нагадаємо, що Мінекології не реагує на прохання пасічників розібратися з масовим отруєнням бджіл хімікатами.

Очільник відомства вважає, що проблема є і вона комплексна.

– Потрібно почати з того, що Інструкція щодо утримання бджіл (Інструкція щодо попередження та ліквідації хвороб і отруєння бджіл, прийнята у 2001 році) застаріла. У ній є норми щодо висоти паркану, кольору вуликів і багато інших, які зараз навряд чи виглядають реалістичними. Наші спеціалісти працюють над пропозиціями до інструкції і якщо не буде підтримки від експертів, ми самі зможемо вийти з пропозиціями щодо спрощення цього документу, – сказав він.

Фото з відкритих джерел

агроТеренкрадіїбджолизерноУкрзалізницямор