Жителям Тернопільщини пропонують стати «таємними відвідувачами»

Аж 97% жителів Тернопільщини задоволені сервісом у ЦНАПах. Це - найвищі результати в Україні. 

Нічого дивного: тернопільські Центри надання адміністративних послуг постійно трансформуються і покращують свою роботу. Такий висновок зробили у Міністерстві цифрової трансформації (далі - Мінцифра). 

Річ у тім, що у листопаді запустили всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг. І вже отримали перші результати. Втім, робота триває, тому фахівці зацікавлені в отриманні додаткової інформації.  

- Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть підвищити рівень сервісу в Центрах, - кажуть у Мінцифрі. - Нагадаємо, українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб.

До переліку способів, скориставшись якими можна дати оцінку ЦНАПу, ввійшли:

До слова, загалом українськими ЦНАПами задоволені 93% громадян. 

- Наразі відвідувачі залишили близько 30 тисяч відгуків у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі Дія.Центрів, - кажуть у Мінцифрі. - Понад 1,2 тисячі візитів здійснили «таємні відвідувачі». Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність і мову працівників.

Тож, щоб наступний візит у ЦНАП став ще кращим, жителів Тернопільщини попросили розказати про попередній. Це допоможе покращити держсервіс в Україні.

Фото надане пресслужбою Мінцифри

ТернопільщинапослугиТеренЦНАПкомфортвідгукМінцифраоцінититаємний відвідувачДія.Центр