На Тернопільщині відкрили модульне містечко для переселенців (фото)
Модульні будиночки розробила та виготовила за європейськими технологіями чеська компанія
Перше модульне містечко для внутрішньо переміщених осіб у Тернопільській громаді відкрили у селі Малашівці, яке облаштували за ініціативи та тісної співпраці з Генеральним консульством Чеської Республіки в Україні та чеського уряду. Про це повідомили на сайті Тернопільської міської ради.
Облаштоване модульне містечко ми будемо пропонувати для проживання переселенцям, які приїжджають до нас з інших населених пунктів. Для цього, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України, формується черга людей, які потребують покращення житлових умов, - йдеться в повідомленні.
Міська рада виконала свою частину зобов’язань, зокрема, здійснила впорядкування території, облаштувала під’їзди, лавки, смітники, провела освітлення, водопостачання та систему каналізації. Додатково закуплено генератори, які будуть працювати у містечку у випадку відсутності електроенергії для того, щоб забезпечити людей світлом.
Як зазначає заступник Генерального консула Чеської Республіки у Львові Владімір Кадлец, реалізація ініціативи розпочалась ще у вересні. Модульні будиночки розробила та виготовила за європейськими технологіями чеська компанія. У будинках є все необхідне для тимчасового проживання переселенців.
Чеський уряд ініціював цей проєкт, щоб допомогти українським внутрішньо переміщеним особам. На цій локації розміщено три модульні будиночки. У кожному з будинків є по чотири кімнати, де можуть проживати по дві особи. У двох будинках є ванна та душ, в іншому – кухня та місце, де можна прати та сушити одяг, – розповів Владімір Кадлец.
До слова, у вересні цього року між міською радою та чеською стороною був підписаний Меморандум, мета якого – допомогти з житлом внутрішньо переміщеним особам, які вимушено покинули свої домівки через війну.
Ознайомитись з інформацією, як стати на облік громадян, що потребують житла для тимчасового проживання, можна за посиланням.
Фото Тернопільської міської ради