Які овочі та фрукти найбільш популярні серед українців? (Агроновини)
Хоча українці залишаються прихильниками традиційної для нашої країни плодоовочевої продукції, також зростає інтерес до екзотичних овочів та фруктів.
Поступово асортимент продуктового кошику громадян розширюється, зазначила під час конференції “Підвищення ефективності в плодоовочівництві” Марія Лакєєва, аналітика “Асоціації ягідництва України”.
Серед фруктів найпопулярнішими залишаються яблука, банани та цитрусові. Активно українці купують сезонні ягоди. Що ж до овочевої групи, то тут традиційно популярні продукти “борщового набору”. Попри це, споживачі поступово звикають і активно куштують нішеві продукти, що вважалися екзотичними: спаржу, авокадо, різні типи салатів та капусти.
- Якщо помідор іншого сорту, відрізняється кольором, він буде більше цінуватися споживачем. Але спочатку його потрібно привчити до нової продукції, – цитує Марію Лакєєву видання agronews.ua.
Що ж до ягід, то сезон лохини та суниці садової на українському ринку зростає. Споживачі частіше почали купувати суницю навесні, а сезон активної реалізації лохини розширився і нині триває з червня по вересень.
Серед тепличних овочів найбільш популярні огірки та помідори. Частка свіжих овочів, ягід та фруктів у раціоні українців зростає, а от популярність консервованої продукції поступово зменшується, зазначила аналітик “Асоціації ягідництва України”.
Як заснувати успішну ферму без аграрної освіти: приклад господарства з Харківщини
Міські жителі, які мріють про ферму, часто не наважуються створити господарство через побоювання змін, відсутність спеціалізованих знань та освіти.
Але все це насправді не перепони, доводить Наталія Коваль, голова Фермерського господарства «Юпітер» (Хотімля, Харківська обл.). У 2013 році вона з чоловіком почала будівництво ферми “з нуля”, наразі в господарстві налічується 300 корів, усі приміщення обладнані сучасною технікою для доїння та годування, налагоджена переробка молока.
- Ми зацікавились створенням молочної ферми у початку 2012 року. Спочатку був лише проект, але згодом ми вирішили почати будівництво. Перший корівник був відкритий у грудні 2013 року, а в травні – і доїльний зал. У ті складні часи в нас звичайно були сумніви, та ми не здавалися та йшли вперед. Ми модернізуємо наше виробництво та навчаємось робити молоко кращим, – розповідає власниця.
Створити ферму запропонував викладачці Наталії чоловік, який на той час втратив роботу. Під час будівництва комплексу він знайшов нову роботу, а основними справами ферми почала займатися дружина.
Наразі господарство випускає під брендом “Пані Юпітер” різноманітні крафтові сири (Скаморца, Сулугуні, Качотта, Рікота та ін.), молоко, йогурти, сметану, кондитерські вироби, вареники та навіть равликів. Крім того фермери запрошують туристів – проводять екскурсії та дегустації.
Фото з відкритих джерел