15 Серпня 2020, Субота


Тернополяни можуть показати свої «150 днів ізоляції»

У Тернополі жетон з QR-кодом допоміг знайти собаку

З’явилися перші приватні виробники спирту (Агроновини)

Анонс
2 святкових концерти обіцяють тернополянам до Дня Незалежності та Дня міста

Новий антирекорд: на Тернопільщині за добу зафіксували 97 нових випадків захворювання на коронавірус

Жителі Тернопільщини можуть почуватися справжніми патріотами

Фоторепортаж
У Тернополі для дітей з аутизмом та іншими розладами влаштували спортивне свято (фоторепортаж)

Це цікаво
15 серпня в історії Тернопільщини

14 Серпня 2020, П’ятниця


Погода
Яка погода на Степана – такий і вересень буде

Небезпечні знахідки ще з минулого століття лежали у розсаднику на Тернопільщині

У районі на Тернопільщині не можна пити воду із 73 криниць

Жителі декількох вулиць Тернополя просять збудувати школу для їхніх дітей

Телефонні аферисти ошукали тернополянку на 30 тисяч гривень

Цей тернопільський фотограф знає, як «зловити» емоції тварин (фото)

Анонс
Що чекає тернополян на вихідних

Фотофакт
Тернопільська «Красуня дня»

Парад троянд Галини Моцик на Борщівщині

Тернополянам на замітку: дайверам також потрібен басейн

Це цікаво
Хвилинка грамотності для тернополян: швидке повторення нового правопису

У тернополянина вилучили крадені електроінструменти

Анонс
480-річний Тернопіль запрошує на екскурсії

Прогулянки Тернополем. Непомітна старосвітська деталь (фото)

Тернопільський спортсмен Андрій Євтушенко отримуватиме стипендію

В Україні побудують велику фабрику з переробки равликів (Агроновини)

Правоохоронці розшукали неповнолітню жительку Теребовлянщини

Тернополяни можуть вирушити у 5 країн зеленої зони

У Тернополі прибиральника ОСББ звинувачують у жорстокому поводженні з тваринами

Тернопільські підприємці збираються на зустріч з мером

Фоторепортаж
У Тернополі завершили капітальний ремонт сходів у парку «Національного Відродження» (фоторепортаж)

У Тернополі дітям учасників АТО/ООС подарували шкільне приладдя

Чоловік, якого збив тепловоз, помер у лікарні

Тернопільські педагоги за дистанційне навчання можуть отримати додаткові кошти

На Тернопільщині провели флешмоб, який має на меті ліквідувати нелегальну трудову діяльність

У місті на Тернопільщині роблять все заради комфорту відпочиваючих

Діти-сироти Чортківської громади отримають шкільне приладдя перед початком навчального року (фото)

Історик з Тернопільщини описав, якими понад 100 років тому були відвідини стоматолога (фото)

Затримано залізничника з Тернопільщини, який регулярно зливав дизпаливо з тепловоза

Підприємцю, у якого на будівництві загинули двоє працівників, обрали запобіжний захід

Карантин посилюють: Чортків – «помаранчевий», Тернопіль та Бережани – «жовті»

Незвичний майстер-клас відбувся для вихованців Збаразького будинку творчості (фото)

Представники влади та поліції слідкують за дітьми, які проживають у малозабезпечених сім’ях (фото)

На Тернопільщині триває капітальний ремонт однієї із лікарень (фото)

Фоторепортаж
Мандрівки Тернопільщиною. Пластика дерева й металу минулого століття (фоторепортаж)

Фотофакт
У зоні ООС тернопільські артилеристи беруть участь у конкурсі (фотофакт)

Майже пів сотні хворих на коронавірус виявили протягом останньої доби

Фотофакт
У Заліщиках комунальники оновили те, що вандали знищили (фотофакт)

У владних кабінетах Тернопільщини – скандал! (фото)

Благодійники організовують групові активності (фото)

Відео
На Тернопільщині крадуть деталі авто (відео)

Висловити недовіру Володимиру Трушу в обласній раді не спромоглися (фото)

Це цікаво
14 серпня в історії Тернопільщини

13 Серпня 2020, Четвер


Погода
Погода у Тернополі 14 серпня

Тернополянам варто готуватися до дорожчих поїздок у “дешевому” транспорті

Тролейбусники просять збільшити ціну на проїзд. За розрахунками КП “Тернопільелектротранс”, нині собівартість проїзду становить 2,71 грн., і це при нульовій рентабельності.

Про це на останньому засіданні виконкому міськради повідомив директор тролейбусного депо Андрій Мастюх. Утім, наразі чітко про терміни подорожчання проїзду говорити рано.

Востаннє тариф на проїзд у тролейбусах змінювався (до 1,5 грн.) ще у травні 2012 року. За три з половиною роки зросло практично все – від долара і запасних частин до соціального хліба та мінімальної зарплати.

– Ми підняли питання підвищення тарифу на проїзд у тролейбусах, бо для цього є всі економічні підстави, – каже директор тролейбусного депо. – Ви бачите, що робиться з енергоносіями. На 1 січня 2015 року ми платили за електроенергію 36,48 коп. за 1 кВт, з 1 квітня – 63 коп., а з 1 вересня вже платимо 78,9 коп. Тобто має місце подорожчання більш ніж у 2 рази. Більше того, НКРЕ вже прийняла постанову про підняття вартості електроенергії для підприємств міського електротранспорту з наступного року до 99 коп. Якщо на початку року підприємство платило за використану електроенергію 250-300 тис. грн. на місць, то нині – 500-550 тис. грн. А в зимовий період із включеними пічками витрати зростуть до 600 тис. грн. Окрім того, зросли ціни на паливно-мастильні матеріали, запчастини тощо. А ще ми повинні нашим працівникам платити достойну заробітну плату, адже вони попри те, що займаються перевезенням людей, дбають у першу чергу про безпеку.

elektrotrans.te.ua нагадує: щоденно в Тернополі на лінію виходить 55 тролейбусів. Водночас, зважаючи на непростий фінансовий стан підприємства (в тому числі і через невідповідність тарифів), тенденцію на збільшення втрат від перевезень пасажирів та невідшкодування державою у повному обсязі проїзду пільговиків (2-4 млн. грн. щороку), ситуація нині важко прогнозована.

– Є кілька шляхів виходу з цього становища. Перший і непопулярний – збільшення тарифу. Якщо виходити з фінансових показників, то розрахунковий тариф на сьогоднішній день становить 2,71 грн. Ми просимо збільшити вартість проїзду до 2,5 грн. – це тариф, який дасть змогу жити міському електротранспорту. На підприємстві розуміють, що ця вартість є не підйомною для нашого пасажира, тому пропонується інший варіант – надання дотацій з міського бюджету (фінансовий заступник мера Вікторія Остапчук повідомила, що ця сума мала би бути на рівні 8 млн. грн. у рік). Якщо жоден із варіантів не буде прийнятий, то тернополяни можуть залишитися без тролейбусів, а Тернопіль – без бюджетонаповнюючого підприємства (до 10 млн. грн. у рік КП ТЕТ перераховує до Пенсійного фонду і місцевих бюджетів) через неможливість у повній мірі ремонтувати транспортні засоби, купувати нові шини, проводити відрахування в різноманітні фонди тощо. Щоб не допустити останнього, потрібно приймати рішення найближчим часом. Ми, як могли, відтермінували цю ситуацію, але час «Х» уже настав. І це не примхи депо чи бажання отримати надприбутки, стоїть просте питання – виживання підприємства, – зазначив Андрій Мастюх.

Днями фахівці КП «Тернопільелектротранс» мають передати повні розрахунки щодо тарифу до профільного транспортного управління, опісля  документи надійдуть на розгляд до виконавчого комітету. За прогнозами, якщо знову не втрутиться «політика», вартість проїзду в електротранспорті може збільшитись не швидше, ніж з нового 2016 року.

 

6

Залишити коментар

прайс-на-рекламу
Схожі матеріали

Інші публікації автора