Орест Сарматський

Молоко в поточному місяці не дешевшатиме — експерт (Агроновини)

1101 (Copy)

У квітні поточного року середні ціни на молоко залишились стабільними. 

Окремі виробники вже отримали протоколи зі зниженням вартості, проте істотних змін середніх цін в розрізі всіх регіонів не спостерігається.Про це розповів провідний менеджер з управління продажами агродепартаменту «МХП» Олександр Нос у другому випуску проєкту «Молочний дайджест» на kurkul.com.

Середня вартість молока станом на квітень у розрізі ґатунків складала:

екстра 10,21 грн/кг;

вищого 9,81 грн/кг;

першого 9,26 грн/кг.

У квітні вартість молокосировини залишалась стабільною: 10-10,40 грн/кг без ПДВ за екстра/вищий ґатунок для великих господарств. Для невеликих господарств вартість молока першого ґатунку стартує від 9,3 грн/кг без ПДВ. А населення збуває молокосировину ще дешевше, – наводить цифри експерт. 

За словами Олександра Носа, у січні-лютому 2021 р. відчувався певний дефіцит молока у переробників, що й досі стримує сезонне падіння цін на молокосировину. Для порівняння, у квітні 2020 р. вартість молока була меншою на 1-1,2 грн/л, аніж у січні 2021 року.

– На сьогодні ціна молока не знизилась зовсім (якщо розглядати ціни без ПДВ). Крім того, дуже ймовірно, що зниження цін не відбудеться у найближчий місяць. Така ситуація є нетиповою, принаймні, для останніх 4-х років», – додав фахівець. 

Джерело: kurkul.com

1102 (Copy)
1102 (Copy)

Науковці вивели новий сорт червоного ківі

Zespri та Pagoda організували святкову церемонію з нагоди виведення нового червоного плоду ківі на китайський ринок. 

Про це повідомляє FreshPlaza.

Зазначається, що компанія понад 10 років працювала над дослідженнями та вирощуванням цього нового сорту. Обмежена кількість реалізовувалася у магазині Pagoda в Шанхаї, а також в інтернет магазині Zespri на платформі електронної комерції Tmall, яким керує виключно Pagoda.

Новозеландський фрукт неймовірно популярний на китайському ринку. Фрукти ківі Zespri є одними з найвідоміших світових фруктових брендів, а Китай —  найбільшим ринком фруктів.

Zespri націлений на безпеку харчових продуктів, свіжість, здоров’я та якісний смак. Кожен шматочок плоду ківі Zespri, який залишає Нову Зеландію, повинен відповідати суворим стандартам та пройти 12 етапів системи управління якістю. Тільки так можна гарантувати найвищу якість продукції.

Глава Zespri China Цзян Шицзе заявив, що червоний фрукт ківі вперше виходить на ринок Китаю і це  має стратегічне значення для Zespri. Водночас їх вибір співпрацювати з Pagoda є свідченням зростаючого зв’язку між двома компаніями.

Джерело: kurkul.com

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео