Тернопільщина дивує: карантин змусив краян пристосуватися до новацій

Майже 15 тисяч 100 ключів електронного цифрового підпису вже отримали платники податків на Тернопільщині. І це – далеко не остання цифра, що може усіх здивувати.

Про це повідомили у Секторі комунікацій Головного управління Державної податкової служби (ДПС) у Тернопільській області.

- У Центри обслуговування платників податкової служби Тернопільщини упродовж січня-липня цього року за отриманням адмінпослуг звернулися 86 948 осіб, - звітують у податковій. – Нагадаємо, на території краю діють 17 таких центрів. Фахівці податкової служби надали 54 412 адміністративних послуги.

Лідером за наданням таких послуг залишається Тернопільське управління – 17 916 (32,9%). Трохи менше адмінпослуг надали у Кременецькому – 10 476 (19,3%), Чортківському – 8 403 (15,4%), Теребовлянському – 8 393 (15,4%), Козівському – 54 108 (9,9%) управліннях і ГУ ДПС в області – 3 814 (7%).

- Відвідувачі переважно зверталися, аби отримати картку платника податків та внести до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, - визнають у податковій. - Такою послугою скористалися 16 849 громадян, що складає 31% від загальної кількості наданих адмінпослуг. Трохи менше послуг надали з видачі відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 14 793 (27,2%).

Що цікаво, задля реєстрації платником єдиного податку та отриманням витягів із реєстру платників єдиного податку у ЦОПи звернулися 3 881 і 3 997 відвідувачів, відповідно.

- Доречно зауважити, що у приміщенні ЦОПу Тернопільської ДПІ працівники сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДПС України надають послуги з безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадян, - нагадують податківці. - Так, упродовж січня-липня 2020 року працівники підрозділу згенерували 15 096 відкритих ключів електронного цифрового підпису.

До речі, порівняно з аналогічним періодом торік їхня кількість зросла більш як вдвічі – «плюс» 7 972 сертифікати. На думку податківців, це пояснюється тривалими карантинними обмеженнями, адже наявність електронного цифрового підпису надає можливість платникам користуватися електронними сервісами податкової служби, не виходячи із дому.

Фото із відкритих джерел

податковаТернопільщинаТеренЦОПелектронний підписдовідкановаціяадміністративна послугаДПСкарантинні обмеження