Тернопільським підприємцям варто знати, як уникнути штрафу

Про найманих працівників треба інформувати податкову, нагадують тернопільським підприємцям у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) у Тернопільській області.

Відповідно до ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю, працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, - кажуть фахівці, - а також без повідомлення центрального органу виконавчої влади із питань забезпечення формування та реалізації політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу, встановленому Кабміном.

Отже, за Постановою Кабміну від 17.06.2015 р. за №413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подає власник підприємства, установи, організації або уповноважений орган (особа) чи фізична особа до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку із використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом із копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

До речі, про новації, що набули чинність із 1 січня 2017 р., і наслідки цих змін «Терен» докладно писав ТУТ і ТУТ.

Фото із відкритих джерел

 
податковаТернопільщинаштрафДФСТеренперевіркановаціяДержпрацінайманий працівник