У Чорткові створять туристично-інформаційний центр та розроблять бренд міста

5 лютого заступниця міського голови Чорткова Людмила Колісник провела плідну зустріч із місцевими підприємцями, громадськими активістами та людьми, дотичними до сфери туризму. Коротко обговорили декілька базових питань: підготовку до відзначення 500-річчя Чорткова, створення туристично-інформаційного центру та розроблення брендування міста. 

«Хочу від вас, як місцевих мешканців, почути відповіді на декілька запитань, зокрема – які, на вашу думку, можливості у Чорткова для розвитку туризму? Чим місто може похвалитись на весь захід країни? Яким може бути ваш внесок у розвиток та популяризацію туризму у Чорткові? Також є бажання створити постійну робочу групу, в яку будуть включені всі охочі підприємці, активісти, аби разом крок за кроком працювати та давати результат», – зазначила Людмила Колісник. 

DSC_0733

Загалом у сфері туризму для Чорткова можна виділити три основні завдання на найближчий час:

Кожен із присутніх висловив власне бачення розвитку туризму у Чорткові та громаді, поділився цікавими знаннями та спостереженнями; спільно обговорили «родзинки» міста, котрі точно варто популяризувати на рівні країни. Сьогоднішня зустріч – лише перший крок на шляху до досягнення амбітних, проте цілком реальних завдань, котрі повинні суттєво покращити туристичну привабливість Чорткова.

DSC_0735

За інф. ЧМР

Фото ЧМР та з відкритих джерел

ТернопільщинаЧортківтуризмТеренювілейТІЦбренд