У Тернополі по ключі стало модно ходити на вулицю Білецьку

Жителі Тернопільщини вже отримали 11 тисяч 650 електронних цифрових підписів. Окрім того, краянам надали чимало інших адміністративних послуг.

Про це повідомили у Секторі інформаційної взаємодії Головного управління Державної податкової служби (ДПС) у Тернопільській області.

- Упродовж І-го півріччя цього року фахівці Головного управління ДПС у Тернопільській області надали 49 012 адміністративних послуг, - кажуть у податковій. - Порівняно з січнем-червнем 2020-го кількість наданих послуг зросла на 1 621.

Відвідувачі переважно зверталися, аби отримати картку платника податків чи внести до паспорта громадянина України дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Такою послугою скористалися 20587 осіб. 

- Відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків отримали 10 769 наших краян, - уточнюють податківці. - Ще 4 872 жителі Тернопільщини зверталися для отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, а 2 877 – для реєстрації платниками єдиного податку.

Із початку року платники з Тернопілля отримали 11 650 сертифікатів електронного цифрового підпису. 

- У час карантинних обмежень наявність електронного цифрового підпису забезпечує цілодобовий доступ до електронних сервісів податкової служби в режимі онлайн у зручний для себе час доби, без відвідання установ, - наголошують у податковій.

Варто мати на увазі, що у приміщенні Центру обслуговування платників Тернопільської ДПІ, що на вул. Білецькій, працівники сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДПС України надають послуги з безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юросіб, фізичних осіб-підприємців і громадян.

Фото авторки

податковаТернопільщинаТеренвулицяЦОПонлайнкарантиндоступелектронний ключБілецькаДПС