«Чорна п’ятниця» в суботу: шопінг по-тернопільськи
Тернополянам обіцяють великий розпродаж в суботу, 13 серпня. Торгові відділи у ТРЦ «Подоляни», що на вул. Текстильній, 28ч, планують одночасно оголосити великі знижки на літні колекції – від 30 до 80%.
У списку різнопрофільні магазини – є як продавці одягу, так і торговці косметикою та ювелірними прикрасами:
Badura - 30-50%
Steel Story - 50%
Гортензія - 30%
Oodji - до 80%
Colin's - 50% на все
925 - 40% на все
Brocard - 30% на все (крім Chanel та Dior)
Goldi - до 50%
Top Secret - від 50% до 70% на літню колекцію
Золотий вік - до 50%
Срібний вік - до 40%.
Перелік торгових точок постійно оновлюється.
Схоже, у такий спосіб тернопільські підприємці хочуть дати власну відповідь «Чорній п’ятниці» - «Дню великих розпродажів», що останнім часом набуває популярності в Україні та вже давно став традиційним у світі. Щоправда, в нашому місті це, радше, «Чорна субота».
Довідка:
Традиційно в останню п'ятницю листопада світ охоплює купівельна лихоманка. Магазини оголошують знижки подекуди до 90%, а люди ще звечора вишиковуються у довжелезні черги біля вітрин, аби якнайшвидше вхопити побільше і подешевше.
У той час, як в Україні лише починають звикати до сезонних розпродажів, та й розпродажами їх часто не назвеш, традиції Чорної п'ятниці в Америці сягають вже понад півстоліття.
Вперше «День величезних розпродажів» офіційно відбувся у 1961 році і з того часу кожна п'ятниця після Дня подяки відкриває сезон різдвяних знижок.
Свою назву Чорна п'ятниця отримала завдяки поліції. У своїх звітах правоохоронці називали добу після Дня подяки «чорною», адже на свята людям давали вихідні, міста паралізовували величезні автомобільні корки, зростала кількість крадіжок та нетверезих осіб на вулицях.
Згодом маркетологи спробували позбавити цей день кримінального відтінку і перейменували Чорну п'ятницю у Велику, однак назва не прижилася. Зрештою, попри усю ейфорію, Чорна п'ятниця продовжує мати негативний відтінок, адже щороку через тісняви у чергах стаються нещасні випадки.
Цікаві факти про «Чорну п’ятницю»:
- Згідно статистики, цього дня кожен покупець витрачає суму, еквівалентну 300 американських доларів.
- Понад 50% покупок припадає на електронну техніку, далі йде одяг, іграшки та інші товари побуту.
- Попри загальновідомий міф, Чорна п'ятниця не є найграндіознішим днем розпродажів у році. Найпопулярніший час для покупок – субота напередодні Різдва. Однак Чорна п'ятниця охоплює більше світових країн, зокрема нехристиянських.
- Справжня середньостатистична знижка на товари становить лише 5 відсотків! Досягається це тим, що хоч деякі речі і справді суттєво дешевшають, інші у ціні не змінюються, а інколи, навпаки, зростають, однак шалений натовп покупців просто втрачає здатність до аналітики.