Тамара Коблик

Дізнатися про причину відсутності світла тернополяни можуть через чат-бот

Один раз зареєструвавшись, користувач буде отримувати повідомлення про планові та аварійні вимкнення за його адресою і надалі

У ВАТ «Тернопільобленерго» розробили новий сервіс для своїх споживачів. Тепер дізнатись про причину відсутності електроенергії можна через Viber-бот обленерго або e-mail повідомлення. Про це повідомили у пресслужбі відомства.

Для комунікації із споживачами, а саме отримання даних для цільового розсилання повідомлень, ВАТ «Тернопільобленерго» розроблено форму за посиланням notify.toe.com.ua, в якій споживачі мають можливість вказати персональні дані та спосіб, в який їм зручно отримувати інформацію, у разі планового або значного аварійного припинення електропостачання - Viber або e-mail повідомлення.

Долучитися до Viber-боту можна двома способами:

  • перейти за посиланням на мобільному пристрої: viber://pa?chatURI=toenotifybot
  • або відсканувати QR-код:

За допомогою підказок тут можна авторизуватись та підписатись на розсилку, вибравши відповідний РЕМ, та ввівши номер свого особового рахунку. Здійснивши такі прості кроки, споживач надалі буде отримувати повідомлення про планові та аварійні вимкнення за його адресою.

Цей сервіс був розроблений для того, щоб споживачі ВАТ «Тернопільобленерго» швидко та безперешкодно могли отримувати інформацію про те, чому в їхньому будинку відсутнє електропостачання.

З повним графіком ремонтних робіт на найближчий період можна ознайомитися на сайті ВАТ «Тернопільобленерго» www.toe.com.ua у розділі «Планові відключення». Окрім цього, оперативна інформація про  аварійні вимкнення розміщена на сайті ВАТ «Тернопільобленерго» у розділі «Аварійні відключення».

Нагадаємо, серед тернополян у соцмережах поширюють фото із графіком відключень світла. Наразі такого не планують, світло вимикатимуть лише у випадку аварійної ситуації.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео