Оксана Бучко

Двоє тернополян стали депутатами Студентського парламенту

20815152_709535469235768_459780113_n

Як адаптуватись до майбутньому передових технологій, які  охоплюють роботизацію та штучний інтелект, вирішували тернополяни на Студреспубліці, фінал якої провели в Миколаївській області наприкінці серпня. Туди з’їхалися активні студенти, прогресивна молодь, провідні українські й іноземні експерти зі всієї України.

- Розробка освітніх інновацій вибудувалась на спільному розумінні, що світ майбутньогоце світ швидкісних змін, а передовими технологіями, які охоплюватимуть усі сфери життя будуть: роботизація, штучний інтелект і медичні технології, - зазначив учасник проекту з Тернополя Руслан Купріюк. -  Саме навколо цих рішень учасники розробляли бачення освітніх змін. Рутинні завдання будуть передані роботам і штучному інтелекту, який не просто буде знаходити алгоритми рішень, а в автоматичному режимі реалізовувати необхідні процеси.  Відповідно, викликом майбутнього стає не розпорядження робочим часом, як це є до цього часу, а що робити з величезною кількістю вільного часу, як людині не деградувати.

21244657_716195531903095_1492730212_n
21244657_716195531903095_1492730212_n

Головні ідеї оргдіяльнісної гри можна систематизувати по наступним напрямками:

⁃ глибока профорієнтація. Ідея полягає в розробці програмного забезпечення, яке буде аналізувати конкурентні переваги дитини та розробляти рекомендації для подальшого професійного розвитку; ⁃ система освітніх рекомендацій. На основі BigData програмне забезпечення має аналізувати комплекс знань і навичок, які необхідні для певної спеціальності або діяльності. Тобто будь-який користувач, який готується виконати якесь завдання, зможе легко підняти кваліфікацію за відповідним напрямком;

⁃ система швидкого перепрофілювання. Ідея, що передбачає аналіз психологічного портрету та швидкий курс навчання з подальшим стажуванням. Цікавість ідеї полягає в можливості подальшого створення платформи онлайн-стажування, де користувач зможе здобути практичні навички навіть вдома;

20813905_709535465902435_1268545853_n
20813905_709535465902435_1268545853_n

⁃ мультиспеціаліст. Мова йде про розвиток суміжних спеціалізацій, де, наприклад, лікар-травматолог має розробити протез, що буде надрукований на 3D-принтері;

⁃ новий університет. Позиція щодо реформування сучасних вишів, яка базується на розумінні, що сьогоднішні освітні інституції реформувати неможливо, тому є необхідність будувати новітні заклади паралельно з існуючими, поступово нарощуючи їх кількість. Університет має бути тісно пов’язаний із реальним компаніями, що фактично формують замовлення на розробку інновацій і підготовку спеціалістів.

- Разом із тим, значна кількість курсів буде перенесені в онлайн із швидкою адаптацією до інновацій у виробничих процесах. Учасники констатували необхідність безперервної освіти – додав Руслан Купріюк. - Тут слід зазначити, що з використанням ІТ-рішень можливості для особистого розвитку значно зростають. Освіта починається від вибору спеціальності, яка відповідає психологічним особливостям, далі має бути система рекомендацій для вирішення конкретних завдань і швидкого перепрофілювання в «океані змін». Усі позиції були відпрацьовані й об’єднані в єдину фінальну презентацію, яку найкращі гравці представили під час закриття Студреспубліки.

21244440_716195528569762_94096020_n
21244440_716195528569762_94096020_n

Депутатами Студентського парламенту України-2017/2018 стали 2 представники Тернополя: Назар Лис та Мирон Цимбалюк.

Фото з відкритих джерел

 

Вибір читачів за тиждень

Відео