Орест Сарматський

Коли ковбасу почнуть вирощувати в лабораторіях? (Агроновини)

1201 (Copy)

На світовому ринку з’являється дедалі більше альтернатив традиційному м’ясові, які задовольняють смаки як вегетаріанців, так і тих, хто не хоче відмовлятися від тваринних білків.

Розробники позиціюють це штучне м’ясо, як більш екологічну альтернативу, оскільки традиційне тваринництво генерує близько 14% парникових газів і пришвидшує кліматичні зміни. Є штучне м’ясо на рослинній основі, а є те, що вирощене в лабораторії з клітин тварин. Американський стартап New Age Meats поєднав ці дві технології. Першим продуктом від компанії має бути лабораторна ковбаса. Виготовлення міксу з лабораторно вирощених клітин тварин та рослинних продуктів дешевше та потребує менше ресурсів, ніж просто вирощування клітинного м’яса. Вперше ковбаса від New Age Meats з’явиться на ринку уже наступного року. Виробник уже залучив 25 млн доларів інвестицій. Це лише перша черга фінансування проєкту. Інвестували у створення м’ясорослинної ковбаси корейська компанія Hanwha Solutions, а також SOSV IndieBio, TechU Ventures, ff VC та Siddhi Capital. -Ми хочемо створити стале та гуманне виробництво продукту, який забезпечував би такий же смак, запах, відчуття та доступність, як і звичайне м’ясо. Маючи підтримку Hanwha та інших наших інвесторів, ми можемо стати найбільшою та найінноваційнішою м’ясною компанією на Землі, – зазначив генеральний директор New Age Meats Брайан Спірс у коментарі для TechCrunch. У майбутньому компанія планує виробляти не лише сосиски, а й штучну яловичину та курятину.

Джерело: https://www.seeds.org.ua

Надто дорого: українські виробники джемів та варення відмовились від малини

1202 (Copy)
1202 (Copy)

Хоча через поживні властивості малини варення та джеми з ягоди мають попит, виробництво продукту є нерентабельним через високу ціну на ягоду. Цього року ціни на малину були дійсно рекордними. Протягом кількох тижнів сезону котирування досягли рівня цін на лохину, яка традиційно є дорожчою ягодою, і перевищували 120 грн за кілограм. Через це деякі українські переробники відмовились від виробництва малинового варення. Минулий рік для виробників консервованих солодощів був кращим, зазначає Олена Гашинська, засновниця крафтової компанії «Дім варення» (Київська область). Рентабельність бізнесу дещо зменшилась через подорожчання сировини, пише AgroTimes. А малинового варення цього року компанія взагалі не виготовляла. На думку власниці крафтового підприємства, прибутки цього року будуть мінімальними.

- За рік реалізовуємо від 20 – 25 тис. банок варення. У передсвятковому грудні ми вважаємо нормальним прийняти 1-1,5 тис. замовлень, а в червні – 300 замовлень. Це дуже сезонний бізнес. В середньому ми продаємо від тисячі до 5 тис. банок на місяць в залежності від того, який це місяць. У січні може бути і менше, – зазначає Олена Гашинська.

Шляхом до підвищення рентабельності такого типу бізнесу може бути креативний підхід. Наприклад, крафтова компанія “Fruit Art домашня консервація” з Тернополя пропонує споживачам такі оригінальні продукти, як варення з троянд або горіхи, інжир та цукати, залиті медом.

Джерело: https://www.seeds.org.ua

Вибір читачів за тиждень

Відео