Мобільні оператори надаватимуть безкоштовний зв’язок українцям
Оператори «Київстар», «Vodafone Україна», lifecell, а також «Укртелеком» повідомили, що готові надавати зв’язок українцям, навіть якщо на їхніх рахунках не буде коштів.
Агентство «Інтерфакс-Україна» каже, що «Vodafone Україна» зробить усе можливе, щоб усі залишалися на зв'язку навіть із нульовим балансом.
- У нас нині понад 50 тис. клієнтів інтернет-послуги в динаміці, кого могло торкнутися відключення за несплату. Але ми вирішили не відключати наших абонентів, - повідомив агенції директор із корпоративних комунікацій «Укртелекому» Михайло Шуранов.
У lifecell також готові підтримати своїх абонентів. Пріоритетом компанії є безперервність у наданні послуг мобільного зв'язку.
- Щоб наші абоненти могли будь-якої миті зв'язатися з рідними та близькими, lifecell нараховує всім своїм користувачам пакет послуг без додаткової плати. Він містить 30 хвилин для дзвінків на будь-які номери в Україні та 5 ГБ мобільного інтернету. Його можна використовувати протягом 30 днів, - прокоментували агентству у пресслужбі оператора.
У «Київстарі» повідомили, що дзвінки в мережі оператора будуть доступні для всіх абонентів передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їхніми тарифом. «Київстар» також скасовує комісію у рамках послуги «Екстра гроші», завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.
- Для абонентів контрактної та корпоративної форми обслуговування: оператор удвічі збільшує кредитні ліміти у їхніх тарифах терміном до двох місяців. Абоненти, у яких не підключено послугу кредитних лімітів, можуть замовити мікрокредитування. Для користувачів фіксованих послуг (інтернет, телефонія та передавання даних) «Київстар» продовжує термін оплати рахунку на 30 днів, - пише агентство «Інтерфакс-Україна»
Крім того, «Київстар» безкоштовно надаватиме послугу «Домашнього інтернету»: всі клієнти, у яких послугу було відключено через брак коштів на рахунку, знову можуть нею користуватися.
Нагадаємо, Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій Держспецзв'язку звернувся до операторів з рекомендацією не відключати від мобільного зв'язку та доступу до мережі інтернет абонентів, які не мають коштів на рахунку або мають заборгованість.
Фото з відкритих джерел