Про мрії, креатив та місцеві локальні історії Тернопільщини (фото)
Навчальний семінар «Подієвий туризм Тернопілля – надбання і перспективи» відбувся у Тернополі
Дієвий майданчик для комунікації представників туристичної галузі області організував відділ туризму Тернопільської ОДА.
Про це на своїй сторінці у Фейсбук пише Наталя Волощук.
До участі у семінарі були запрошені бізнесмени і підприємці, які мають вагомий досвід в організації туристично-привабливих подій як у місті Тернополі так і за його межами. Майже всі доповідачі – члени громадської організації «Туристична Асоціація Тернопілля». Разом з тим, обмін досвідом і навчальні компоненти, численні презентаційні матеріали, дискусії, загальне модерування семінаром Назаром Яворським підняли проблематику розвитку галузі подієвого туризму і пропозиції до їх вирішення. Так, Ігор Мамус , підприємець, ресторатор, організатор туристичної ініціативи «Koza play» вважає, що туризм буде цікавим, якщо вивчатиметься локальна історія і фестивалі матимуть бізнес-проектну складову. Не потрібно робити багато історичних фестивалей, потрібно вибрати для області ті, які вже відбулися і провести добру підготовку і їх промоцію.
- Не бійтесь мріяти і креативити, - каже Тарас Демкура.
А ось Ігор Парій та Михайло Ратушняк, співорганізатори фестивалю «Співоче поле», вважають, що ідея проведення фестивалів - це популяризація всього українського: пісні, танцю, своїх виконавців, ось, що обєднує людей довкола творчості, а не просто відпочинку. Лідія Королюк, співорганізатор фест «Місто сонця» каже, що не потрібно боятися міряти, треба братися і проводити фестивалі, навіть іноді не маючи на це належного фінансування, використовувати місцевий ресурс: фольклор, автентику, гастрономічні традиції, садиби. Це те, що потрібно туристу з великого міста, чи з-за кордону.
Алла Соколовська, громадський діяч, співорганізатор фестів у Бережанах закликала відкривати заново своє місто, село, робити його цікавим для відвідувачів, відомих людей. Саме вони тоді і зроблять цікавим той чи інший захід. А ще потрібно створювати власні платформи для розвитку атракцій, в яких бере участь молодь, мистецькі ночі в музеях, самобутні автентичні імпрези.
Фото – Наталя Волощук