Віра Олександрович

Що треба знати жителям Тернопільщини про 6500 грн допомоги від держави

Така фінансова допомога – лише для населених пунктів, де ведуться найактивніші бойові дії.

На цьому наголосили у Головному управлінні Державної податкової служби (ДПС) у Тернопільській області. Відповідно, фахівці підготували докладне роз’яснення з цього приводу. Переважно воно стосується переселенців.

- Допомога за Програмою «єПідтримка» в розмірі 6500 грн для українців із населених пунктів, де ведуться найактивніші бойові дії надається застрахованим особам, - кажуть у податковій. – Тобто тим, хто працює на умовах трудового договору (контракту), гіг-контракту, іншого цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, і фізичним особам-підприємцям, страхувальники яких одночасно відповідають певним ознакам.

Отже, мається на увазі, що:
- вони перебувають на обліку як платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) в окремих адміністративно-територіальних одиницях за переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням ДСНС;
- подали в установленому законодавством порядку податкову звітність за IV квартал 2021 року або річну звітність за 2021 рік;
- не є бюджетними установами, фондами загальнообов’язкового державного страхування.

- Для того, щоб отримати допомогу у розмірі 6500 грн, слід діяти у тій же послідовності, що була передбачена для отримання 1000 гривень, - уточнюють в ДПС. – Йдеться про так звану «ковідну тисячу».

Отже, людям необхідно:
- установити мобільний додаток Порталу Дія (Дія) на електронному носії, критерії якого підтримують його використання, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;
- обрати у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) послугу «єПідтримка«;
- відкрити поточний рахунок зі спеціальним режимом використання для зарахування допомоги в одному з банків України, з яким Мінцифри уклало відповідний договір інформаційної взаємодії, та/або перевірити номер поточного рахунка (за стандартом IBAN) отримувача допомоги для виплати допомоги, інформація щодо якого передана банком та який наявний у мобільному додатку Порталу Дія (Дія).

Окрім того потрібно подати запит, який містить такі дані:
*прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
*дата народження;
*реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (за наявності);
*номер банківського рахунка (за стандартом IBAN) отримувача допомоги.

- Отримувачі допомоги несуть відповідальність за достовірність інформації, поданої для отримання допомоги, - наголошують у податковій. - Для визначення застрахованих осіб, які мають право на допомогу, будуть використовувати відомості, які надасть Пенсійний фонд України (далі – ПФУ).

Протягом одного робочого дня з дня визначення території, на якій проводяться бойові дії, ДПС має передати ПФУ відомості страхувальників, які перебувають на обліку як платники єдиного внеску, сформовані ДПС станом на 1-ше число місяця.

- У ПФУ на підставі відомостей, що обробляються у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про застрахованих осіб, та на підставі інформації ДПС про страхувальників, що поновлюється щомісяця до 10-го числа, має сформувати і передати у Мінцифри інформацію про застрахованих осіб, - пояснюють фахівці. – Вона має містити актуальні відомості на дату і час її формування.

Довідка.

Спілкуватися з податковою службою дистанційно можна за допомогою сервісу «InfoTAX». Про пакет пільг для підприємців можна дізнатися ТУТ.

Фото із відкритих джерел.

 

 

 

 

Вибір читачів за тиждень

Відео