Скільки грошей тернополяни витрачають на громадський транспорт

У Тернополі активно обговорюють новину – підвищення цін на поїзд у міському транспорті. Планується підняти вартість проїзду в маршрутках до 4-ох гривень, а в тролейбусах – 2, 75. Тернополяни розповіли, скільки витрачають на громадський транспорт та як ставляться до цієї новини.

– Негативно відношусь, як і до будь-яких змін щодо цін і вартості послуг. Але, в принципі, розумію, через що такі зміни. Щодо моїх витрат на транспорт – маршруткою їжджу практично щодня і мінімум два рази. Тобто, 6 гривень в день на проїзд точно витрачаю. Якщо потрібно по роботі, то можу і 5 раз в маршрутці проїхатись, – каже журналістка Мар’яна Дохват.

Тернополянин Антон Марчевський також з розумінням ставиться до того, що ціна за проїзд може піднятися: – За останній час виросла в ціні валюта і, відповідно, подорожчали запчастини. Необхідно підняти зарплати водіям та обслуговуючому персоналу. Хоч і паливо подешевшало, але на решту товарів ціни й надалі ростуть. Для тролейбусників електроенергію підняли в ціні. Тобто, це є об’єктивна ситуація.

Оля Качка користується громадським транспортом щодня та витрачає на нього 9-15 гривень у день: – А як до цього можна ставитися, якщо зарплати і без того вистачає лише на комунальні і якісь там продукти. Якби поряд з цінами на проїзд, та й на все інше, поступово піднімали зарплати – платила б і 5 гривень за проїзд, – говорить дівчина.

Студентці Олі Попик в тиждень громадський транспорт обходиться у  20-25 гривень: – Ставлюсь доволі скептично, адже ціни всюди піднімаються, а транспорт – не виняток, тому, можна зрозуміти, – ділиться Ольга.

Тернополянин Павло Лотоцький наголошує на тому, що перевізники не дотримуються своїх обіцянок. Щодо тролейбусів хлопець зазначає, що підняття ціни а проїзд – виправдане, адже вони постійно оновлюються.

– Трохи давніше користувався маршрутками досить часто. І навіть при ціні 2.5 грн. доводилось витрачати в місяць до 200-400 грн. Власне, останні кілька років у мене є велосипед, яким я в будь-яку пору року добираюсь швидше і простіше, ніж будь-яким громадським транспортом. Тож питання підвищення цін для мене не є надто важливим, – розповідає Павло, – Думаю, всі в курсі, що обіцянки перевізників не були дотримані ні при підвищенні ціни до 2.5, ні до 3 грн. Ніяких дій для контролю коштів як не було, так і не планується. Тобто, перевізники оперують якимись вигаданими цифрами і збираються черговий раз підняти ціну просто тому, що їм так забаглося. Дивує їх наївність щодо підвищення прибутку — після таких «нововведень» люди просто почнуть менше користуватись їх послугами і шукатимуть альтернативу. Підвищення ціни для тролейбусів грає трохи іншу роль. Все ж, тролейбусний парк постійно оновлюється, а вже придбані машини потребують періодичного обслуговування. Так як це практично нові, більш технологічні апарати, то й ціна їх утримання, закономірно, вища. Однак та сума, яку збираються впровадити, чомусь вища, ніж у тролейбусних господарств інших міст, та й валідаторна система обліку пасажирів наразі більш мертва, ніж жива.

Джерело: ternopil.te.ua

Вибір читачів за тиждень

Відео