Тернопільським вчителям варто водити учнів в кінотеатри та залучати на педради
Шкільні педради з учнями та уроки в кінотеатрах практикують у початкових школах Франції. Серед інших методів проведення уроків – ранковий похід в бібліотеку, використання особистого айпаду для домашніх завдань та новин школи, робота з подкастами, імпровізовані уроки музики та робота в малих групах з асистентом. Про досвід викладання у французьких містах розповіла викладач англійської та французької мов Ангеліна Климчук, пише osvitoria.media.
У залученні учнів до шкільних педрад вбачають ефективне вирішення труднощів у навчанні через особисті проблеми. Так делегат від класу у спокійній обстановці розповість про негаразди в сім’ї однокласників.
Іншою складовою підвищення ефективності на уроках є творчий формат. Особливо шанують жанр кінематографу. Перегляд фільмів входить у шкільну програму. До кожного фільму є розроблені методичні завдання.
Таку діяльність і практикують щодо театрального мистецтва. Групи акторів чи театр одного актора відвідують уроки з виставами, до яких також є завдання школярам.Після вистави учні не тільки обговорюють побачене, а й вигадують власні фінали історії. А для наймолодших вчителі друкують картинки-розмальовки за тематикою п’єси.
До таких методів додають сучасні технології та індивідуальний підхід. Таким чином навчання роблять доступним та цікавим.
Фото osvitoria.media.