Тернополянам, які переплатили у громадському транспорті, радять звертатись у «Системний зв’язок»
Зайві кошти у маршрутках та тролейбусах залишають тернополяни після впровадження безготівкової системи оплати. Це стосується як випадків користування банківською карткою, так і проїзною. У міській раді у такому разі рекомендують звертатись у ТОВ «Системний зв’язок».
- Їхала 13-ою маршруткою ввечері. Пробили проїзний, але чек про оплату не з’явився (кошти на квитку є), - пише тернополянка Анна. - Після цього водій кинув мені проїзний і сказав платити банківською карткою. Дала «Райфайзен», але пише - «некоректна карта». В результаті водій відкрив кришку корпусу валідатора, вийняв «пожований» чек про стягнення з проїзного квитка тривалого користування 9 грн, за деякий час прийшло смс про стягнення 10 грн з банківської картки. Днями у 8-ому тролейбусі чотири спроби зробила, щоб розрахуватися карткою «Райфайзен», і після 4-ох спроб вибивало «некоректна карта», а на другий день мені зняло 4 рази по 10 грн. Переходжу знов на проїзний, але це не рятує. Один проїзд в тролейбусі мені вартував 40 грн, а 13-ою маршруткою я їхала за 19 грн.
Як пояснюють у прес-службі міськради, не всі банківські картки мають технологію NFС, тому не усіма картками можна розраховуватися. Щодо неполадок з оплатою проїзними - пояснень немає. Єдина порада - звернутись у ТОВ «Системний зв’язок», де можна перевірити транзакції і повернути кошти.