Ростислав Фук

У тернопільській поліклініці розпочинає роботу call-центр

Працюватимуть телефони з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 17:00 (на період військового стану), а у суботу – з 09:00 до 12:00

У тернопільському «Центрі первинної медико-санітарної допомоги» в тестовому режимі розпочинає роботу служба інформації  (call-центр). Про це повідомили на сайті Тернопільської міської ради.

Оператори call-центру надаватимуть інформацію про графік роботи всіх лікарів Центру, вакцинацію від COVID-19, допомагатимуть  онлайн записатися на зустріч до свого сімейного лікаря, а також сприятимуть в отриманні іншої необхідної інформації.

Сучасна програма, через яку відбувається зв'язок пацієнта і оператора, дозволяє вести облік звернень, багатоканальна лінія дає можливість вчасно відповідати на дзвінки, а у випадку пропуску – оперативно здійснювати зворотній дзвінок, – йдеться в повідомленні.

Для зручності організовані нові багатоканальні телефонні лінії:

- для абонентів мобільного зв’язку: +38 (067) 444-86-88;

- для абонентів фіксованого зв’язку: (0352) 51-98-08,

Працюватимуть телефони з понеділка по п'ятницю з 08:00 по 17:00 (на період військового стану), а у суботу –  з 09:00 по 12:00 год.

Після налагодження роботи чинні номери мобільного і фіксованого зв’язку амбулаторій, які можна знайти за посиланням https://www.medical.te.ua/ua/8-kontakti, будуть поступово переадресовані на лінії call-центру.

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео