У тернопільських супермаркетах розводять, як кошенят
Ні для кого не секрет, особливо для колишніх працівників супермаркетів й інших магазинів, що для того, аби продати якийсь товар, треба бути неабияким хитрим лисом. Існують цілі стратегії, правила і прийоми вдалої торгівлі, а інколи примітивного «втюхування» товарів покупцям.
Раніше не дуже звертала увагу на всілякі акції, знижки й інше, але сьогодні пройшлася одним супермаркетом доволі поширеної у Тернополі мережі, аби вдумливо та без звичного поспіху оглянути торгові ряди. Назву супермаркету не скажу, бо за рекламу грошей ніхто не виплатить, але схожі хитрощі є у всіх торгових мережах.
Прогулюючись між рядами з молочною продукцією і супутніми товарами, згадала, що потрібно купити майонез. Зупинила свій вибір на вже перевіреному продукті, але здивувалася, що він виявився дешевшим, ніж зазвичай. Перевірила дату виготовлення і все інше, аби переконатися, що він не зіпсований і що відсутній брак. Вирішила купити.
Ступивши буквально два кроки вбік, побачила точно такий самий майонез, навіть з тією ж датою виготовлення і номером партії, як і вибраний мною, але з іншою ціною. Оглянувши другу упаковку і переконавшись в її цілісності та незіпсованості, вирішила поцікавитися в продавців, чому різниця між цінниками майже дві гривні. Вичерпної відповіді ніхто не дав. Спочатку на мене вилупили квадратні очі, мовляв, де ви таке побачили? А потім вибачилися і сказали, що, мабуть, помилилися, та пообіцяли звернути на це увагу і виправити.
Звісно, ніхто за це не візьметься, бо такі прийоми практикують чи не всі торгові мережі, підкупляючи ощадливого українця акцією, знижкою, ціною тижня і т. п.
У чеку, як я і очікувала, вибило більшу ціну.
Раджу вам бути уважними, коли йдете в супермаркет, бо радіючи знижці на вітрині, в чеку її не буде, а ви й не помітите.
Соломія ШАЛАЙ (БОЙКО).
Фото автора.