Учасники виборчих перегонів не поспішають знімати зовнішню рекламу
Спостерігачами Громадянської мережі «ОПОРА» в м. Тернополі були зафіксовані білборди місцевих осередків політичних партій, кандидати яких уже зареєстровані відповідними ТВК для участі у виборах, без вказаних вихідних даних, як цього вимагає Закон.
Справа в тому, що матеріали зовнішньої реклами таких партій як: «Народний контроль», «Блок Петра Порошенка «Солідарність», «Об’єднання патріотів України - УКРОП», «Наш край», «Добрий самарянин», «Українська Галицька партія», ВО «Батьківщина» були розміщені у місті, ще до початку виборчої кампанії. Проте, 1 жовтня закінчилась реєстрація кандидатів у депутати та на посаду міського голови і ці політичні сили набули статусу суб’єктів виборчого процесу.
Відповідно до ч.2 ст.54 Закону України «Про місцеві вибори» місцеві організації партій, кандидати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидати на посаду міського голови, на наступний день після реєстрації мають право розпочати свою передвиборчу агітацію.
Тобто, наявні на сьогоднішній день рекламні матеріали, ми можемо розцінювати, як передвиборну агітацію. Водночас ч.2 ст.56, цього ж закону, говорить, що «друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб відповідальних за випуск. Розповсюдження агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється». Оскільки, на вище згаданих рекламних матеріалах, не вказано таких відомостей, ми вбачаємо у цьому ознаки порушення ч.2 ст. 56 Закону України «Про місцеві вибори».