Україна майже на 11% збільшила експорт меду (Агроновини)
З початку року Україна експортувала 49,3 тис. т меду на суму $80,8 млн, що на 10,8% більше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому його поставки у вересні зросли вдвічі, у порівнянні з серпнем.
Про це свідчать дані Державної митної служби.
Найбільше за звітний період українського меду імпортувала Польща, потіснивши з лідерської позиції Німеччину. Так, її частка за три квартали цього року становить 24,4%, а сума закупівель — $19,74 млн, що на 30% більше, ніж торік. Найбільше країна придбала українського меду у вересні — на $5,12 млн.
Натомість Німеччина, яка нині займає друге місце за обсягами закупівель вітчизняного меду, за дев’ять місяців 2020 р. скоротила його імпорт на 4%, до $16 млн, частка якої наразі становить 19,8%.
Бельгія у січні-вересні імпортувала українського меду на $11,14 млн, що на 14,4% більше, ніж минулого року, частка якої становить 13,9%.
Також продовжують нарощувати закупівлі української продукції США, частка яких у загальному експорті українського меду вже сягнула 9,9%, а сума закупівель 2020 р. зросла до $8,05 (на 53,5% більше, ніж минулого року).
Ініціативних бджолярів навчать, як перетворити пасіку на постійне джерело доходів
Український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP представляє унікальний бізнес-курс для просунутих пасічників під назвою «Пасіка. Від хобі до бізнесу. Як перетворити пасіку в постійне джерело доходу», який фінансує Уряд Канади.
Про це повідомляє UHBDP.
Організатори зазначають, що курс допоможе будь-якому бджоляру, що має 100 та більше бджолосімей, зробити бізнес-крок вперед у своїй медовій справі. Бджолярі зможуть виробляти продукт, який має певну цінність для споживача.
Бізнес-курс розпочнеться 29 жовтня 2020 р. і триватиме 20 днів. Учасники матимуть можливість порівняти свій медовий світогляд з думкою експертів, побачити, що можете покращити у своєму бізнесі. А також буде можливість ставити питання до спікерів та спілкуватися з ними в закритому чаті.
Фото з опису