
Від чого залежить середня ціна за клік по контекстній рекламі?
На правах реклами

Модель аукціону при формуванні ціни контекстної реклами сайту не є революційною системою, але її застосування в пошукових і медійних мережах Google робить її надзвичайно ефективною. В нашій статті ми розглянули фактори, що впливають на вартість кліка та необхідний середній бюджет для налаштування рекламної кампанії.
Як працює аукціон в Google Ads?
На аукціоні рекламодавці конкурують, щоб показати свою рекламу потенційним клієнтам. Відповідно, чим менше конкурентів, які розмістили оголошення за ключовим словом, тим нижча вартість кліка.
Кожен раз, коли хтось гуглить щось, алгоритм перевіряє, чи є рекламодавці, які пропонують ставки на основні ключові слова цього пошукового запиту. Всього за частку секунди визначається, чиї оголошення і в якому порядку показувати в пошуковій видачі.
Але не все так просто. Те, як часто показується оголошення, його позиція на сторінці й скільки коштує реклама, залежить також від інших факторів. Google став популярним тому, що показує людям саме те, що вони хочуть бачити: якісні результати пошуку з актуальними ресурсами та безліччю сайтів.
Фактори ціноутворення у контекстній рекламі

Існує три основні фактори, які аукціон бере до уваги при визначенні вартості ведення контекстної реклами в Google:
- Ставка — це максимальна сума грошей, яку рекламодавець готовий заплатити. Також відома як максимальна ставка CPC;
- Якість оголошень визначається показником якості (за шкалою від 1 до 10). Він містить наступні характеристики: співвідношення показів реклами до кліків (CTR), якість і актуальність ключових слів, цільової сторінки, рекламного тексту;
- Очікуваний вплив реклами. CTR є частиною показника якості. Крім того, AdWords переглядатиме всі додані розширення оголошень: наприклад, розширення для дзвінків, повідомлень і визначатиме, як це вплине на взаємодію користувачів з оголошенням.
Особливість ціноутворення полягає в тому, що Гугл дорожить репутацією. Пошукова система не буде піддавати ризику свою основну базу користувачів, створюючи негативний досвід, тому стимулюються якісні оголошення (дається знижка на кращі оголошення). Це означає, що якщо оголошення поганої якості — доведеться платити більше.
Але якщо використовуються високорелевантні та точні розширення оголошень, налаштування контекстної реклами було виконано грамотно, оголошення може бути вище в рейтингу, навіть якщо у конкурента вища максимальна ставка за клік. До речі, з правильним налаштуванням контекстної реклами можуть допомогти спеціалізовані маркетингові агенції, на кшталт www.adwservice.com.ua/uk.
Чому висока ставка за клік не гарантує першої позиції?

Багато рекламодавців помилково вважають, що встановлення максимально можливої ставки за клік автоматично гарантує їм першу позицію в контекстній рекламі. Однак насправді це не завжди так. І ось чому:
- Системи контекстної реклами використовують комплексний показник якості оголошення та посадкової сторінки. Він враховує релевантність запиту, клікабельність (CTR), поведінкові фактори на сайті.
- У висококонкурентних нішах, де безліч рекламодавців борються за топові позиції, однієї лише високої ставки буде недостатньо. Конкуренти з кращою якістю оголошень і кращою оптимізацією кампаній можуть витіснити Вас з першої позиції.
- Якщо денний бюджет кампанії витрачено, оголошення перестануть показуватися, незалежно від встановленої ставки. Тому важливо правильно розраховувати бюджет з урахуванням прогнозованої кількості кліків і середньої ціни за клік.
- Аукціон контекстної реклами враховує не тільки ставку, але і прогнозовану сумарну вигоду для системи. Це означає, що оголошення з меншою ставкою, але високою якістю і кращими поведінковими показниками може отримати позицію вище, ніж оголошення з максимальною ставкою, але гіршими показниками ефективності.
- На фактичну позицію оголошення можуть впливати застосовувані коригування ставок — підвищувальні або знижувальні залежно від різних таргетингів (регіон, час доби, тип пристрою тощо). Некоректно налаштовані коригування ставок можуть нівелювати ефект високої базової ставки.
Фото з відкритих джерел


