Який нік варто обрати тернополянам для соцмереж

chto-takoe-lichnyj-blog

«Терен» продовжує свою рубрику про блогінг в мережі Instagram. Оскільки минулого четверга ми говорили про те, як обрати тематику, сьогодні, 25 березня, ми поговоримо про те, як правильно обрати нік.

Нік в Instagram – це фактично ваше ім’я, якщо це особистий блог, або назва вашого магазину, клубу, сервісу, школи і т. д., якщо це комерційний акаунт. Нік повинен бути унікальним, таким, який легко вимовляється та часто використовується як пошуковий запит.

Такі ніки як «смайлик 777», «позитивчик 394» вже не актуальні. Якщо вас звати Юля Іванова, то вам варто так і підписати свій нік, щоправда, англійською @juliaivaniva, якщо вам звати, до прикладу, Євгеній Смірнов, нік краще розпочинати із прізвища, адже насправді мало людей знає, як правильно писати Євгеній англійською мовою, або можна ж використати такий варіант «e_smirniv».

Якщо ж ми говоримо про комерційний акаунт, то назву вашого, так скажемо, бізнесу, краще робити схожою на пошукові запити в Instagram, до прикладу, якщо ви продаєте юридичні консультації у Тернополі, то ваш нік має виглядати так: @advokat.ternopil @lawyer.ternopil і т.д. Якщо ж скажемо ви продаєте одяг, то @odezhek @odezha @dress @dressesworld, якщо ж ви продаєте локально, вказуйте назву міста в ніку, якщо ж всі імена, які ви придумали вже зайняті, спробуйте використати ім’я відомого персонажа (фільму, міфології, літератури і т.д.) і назву напрямку, у якому ви працюєте.

Тепер давайте підіб’ємо підсумки, нік має бути:

  • простий - легко ввести в пошук;
  • запам’ятовується - легко відтворити;
  • не більше 2 слів;
  • 1 ключове слово.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео