Орест Сарматський

«Залізнична біда» може звалитися на місцеву владу Тернопільщини

XrEngine_2011-08-13_13-30-49-50 (Copy)

У Тернопільській області виникла реальна загроза закриття збиткових залізничних станцій

Як вже повідомляв «Терен» Тернопільщина ризикує позбутися майже 20 збиткових залізничних станцій.

І ось ще одна новина, яку поширила Укрзалізниця. Йдеться про те, що відомство пропонує вибір: компенсувати збитки за роботу малодіяльних станцій чи збільшити навантаження для їх беззбитковості.

- За підсумками аналізу діяльності вантажних станцій понад 300 – малодіяльні. У кожної з них загальнодобове середнє навантаження та вивантаження нижче показника усіх вантажних станцій Укрзалізниці та становить менше 10%. Однак, Укрзалізниця не наполягає на їх закритті, а пропонує комплексні рішення для продовження їх роботи. Про це розповів директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев, - йдеться у повідомленні.

Отож, аби компенсувати збитки, вже у другому півріччі цього року Укрзалізниця пропонує органам місцевого самоврядування відшкодувати ці кошти з місцевих бюджетів або за рахунок підприємств, що обслуговуються цими станціями.

А що буде, коли місцева влада не зробить цього?

В Укрзалізниці кажуть, що висновки у такій ситуації робитимуть в Міністерство інфраструктури України. Тобто, натякаєтсья на те, що що збиткові залізничні станції просто закриватимуть.

Фото: stalker.fandom.com

Вибір читачів за тиждень

Відео