Ростислав Фук

Зранку стався масштабний збій в мережі «Київстар»: що відомо

Спеціалісти компанії працюють над вирішенням проблеми

Уранці 12 грудня в мережі «Київстар» стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Про це повідомили на фейсбук-сторінці компанії.

Спеціалісти компанії працюють над вирішенням проблеми. За повідомленням кореспондента Суспільного, через збій зв'язку також не працюють деякі банківські термінали.

На час усунення технічних складнощів рекомендують абонентам користуватись можливостями послуги «національний роумінг» − це дозволяє перемикатися між операторами Київстар, Vodafone та lifecell без зміни сім-карт та тарифів.

Як це зробити:

  • Вимкніть автовибір мережі (на Android: Налаштування − Мобільна мережа (чи Підключення) − Оператор; на iOS: Параметри − Стільникові дані − Вибір мережі).
  • Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
  • Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
  • Перевірте, чи можна зателефонувати/відправити SMS.

Однак абоненти «Київстар» не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг внаслідок збою, який нині ще триває. Проблема зі звʼязком вплинула і на інші сервіси, такі як нацроумінг, повідомили у пресслужбі Мінцифри. 

Нацроумінг не працює через те, що мережа «Київстару» не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою, — йдеться в повідомленні.

У міністерстві зазначили, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють всі спеціалісти компанії «Київстар», щоб знову повернути звʼязок своїм абонентам. Найближчим часом вони відновлять надання послуг.

Якраз завершилася нарада з цього приводу «Київстар». Сподіваюся, за кілька годин відновиться. Бажаємо колегам успіху, бо всі від них залежимо, — сказав міністр інфраструктури Олександр Кубраков журналістам у Києві.

Як повідомили у пресслужбі ДСНС Тернопільської області, внаслідок некоректної роботи мережі деякі абоненти не можуть зателефонувати безпосередньо на лінію «101», «102», «103». Проте стабільно працює лінія «112».

Тож у разі потреби звертайтесь на лінію «112». А фахівці оперативно-координаційного центру ГУ ДСНС України у Тернопільській області приймуть ваше повідомлення та лініями зв’язку «Укртелеком» передадуть за належністю, - йдеться в повідомленні.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео