Оксана Бучко

Тернополянам на замітку: дітям інколи потрібно нудьгувати

CHomu-suchasni-dity-nudguyut-u-shkoli-mayut-malo-terpinnya-i-realnyh-druziv-dumka-psyhologa

Через неправильні підходи у вихованні мозок школярів спрямований не в тому напрямі. Тому вони стають все більш нездатними до навчання через емоційну складову. Гаджети, надмірні розваги та постійне виконання батьками бажань своїх дітей викликає значні труднощі у школі. Такі пояснення дає магістр у галузі професійної терапії в Медичній школі Торонтського університету і бакалавр у галузі кінезіології та охорони здоров’я Йоркського університету Вікторії Прудей, пише deeprootsathome.com.

Технології

Технології економлять час, а забирають нервову систему дітей. Через віртуальний світ реальність стає нецікавою. А мозок звикає до високої стимуляції від відеоігор. Тож діти втрачає здатність вирішувати академічні проблеми. Технології також емоційно роз’єднують нас з дітьми. А емоційна чутливість батьків є головним поживним елементом для дитячого мозку.

Діти отримують усе негайно

«Я голодний!» – «Зараз зупинимось, поїмо», «Мені нудно» – «Ось мій телефон». Один з найгірших методом виховання дітей – це негайне задоволення дитячих бажань. А ключ до успіху – здатність відкласти задоволення. Така здатність навчить працювати у стресових ситуаціях. Наші діти поступово стають менш здатними мати справу з незначними подразниками, що в підсумку стає великою перешкодою їхньому успіху в житті.

Діти керують світом

«Мій син не любить овочі», «Вона не любить лягати спати рано», «Він не любить їсти сніданки». Я чую це від батьків увесь час. Відколи діти кажуть нам, як їх виховувати? Якщо ми віддамо всю ініціативу їм – все, що вони робитимуть – їстимуть макарони з сиром, гратимуть на планшетах і ніколи не лягатимуть спати.

Без необхідних поживних речовин і хорошого сну наші діти приходитимуть до школи роздратованими, виснаженими і неуважними.

Крім того, через вседозволеність у сучасних дітей відсутній концепт «потрібно зробити». На жаль, щоб досягнути цілей у житті, ми мусимо робити те, що необхідно, а це не завжди збігається з тим, що ми хочемо.

Наприклад, якщо дитина хоче бути студентом вона має вчитися. Щоб бути успішним футболістом – потрібно щодня тренуватися. Наші діти дуже добре знають, що вони хочуть, але важкі періоди роботи, яку «потрібно зробити» – необхідні для досягнення цілі. Якщо дитина цього не вміє – цілі стають недосяжними, а дитина розчарованою.

Безкінечні веселощі

У дитячому світі часто не залишається нудних моментів. Батьки створюють для них постійні розваги. Вони не залучають дітей до монотонної роботи. Не допомагають на кухні, не прибирають в кімнатах. А це монотонна робота, яка тренує мозок працювати під час нудьги. Це той самий м’яз, необхідний, щоб бути здатним до навчання в школі.

Коли на уроці дають завдання писати від руки, відповідь учня зазвичай така: «Я не можу, це надто важко, надто нудно». Чому? Тому що робочий м’яз не тренується через безкінечні веселощі, він тренується через працю.

Обмежена соціальна взаємодія

Гаджети також крадуть у дітей час на вулиці. А це втрата можливості практикувати соціальні навички. А для успіху у роботі вони у пріоритеті.

Тренуй мозок

Спеціаліст рекомендує тренувати мозок дитини, щоб зробити її успішною на емоційному та академічному рівні.

  1. Обмежте технології і віднайдіть заново емоційний зв’язок з дитиною: здивуйте її квітами, усміхніться, полоскочіть, підкиньте милу записку в наплічник або під подушку, танцюйте разом, влаштуйте бої подушками.

Робіть родинні обіди, вечори настільних ігор, ходіть на прогулянки.

  1. Тренуйте відтерміноване задоволення:
  • змусьте дитину чекати. Це нормально мати періоди часу, коли «мені нудно» – це перший крок до креативу.
  • поступово підвищуйте час очікування між «я хочу» і «я отримую».
  • уникайте використання гаджетів у машинах і ресторанах. Натомість вчіть чекати під час розмов та ігор.
  • обмежте постійні перекуси.
  1. Не бійтеся встановлювати обмеження.Діти потребують обмежень, щоб рости щасливими і здоровими:
  • зробіть розклад харчування, сну та часу на використання технологій.
  • думайте, що для них добре, а не що вони хочуть чи не хочуть. Вони подякують за це пізніше. Батьківство – складна справа. Ви маєте бути креативними, щоб заохотити дітей робити те, що для них корисно, більшість часу, бо це протилежне до того, що вони хочуть робити.
  • дітям потрібні сніданки і корисна їжа, бути надворі і лягати спати в один час, щоб приходити до школи здатними до навчання.
  • перетворіть речі, які вони не люблять робити чи пробувати, у веселощі, емоційно стимулювальні ігри.
  1. Привчайте свою дитину до монотонної роботи змалку, бо це основа їхньої майбутньої працездатності: привчайте складати білизну, прибирати іграшки, застеляти ліжко. Будьте креативними. Робіть це весело. Так, щоб мозок асоціював роботу з чимось позитивним.
  2. Навчайте соціальним навичкам: навчіть їх ділитися, втрачати/вигравати, йти на компроміси, використовуючи «будь ласка» і «дякую».

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео