Орест Сарматський

Держгеокадастр саботує передачу власних реєстрів та бази даних іншим органам влади (Агро-новини)

е19 (Copy)

Державне агентство України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) відмовляється віддавати власні реєстри та бази даних іншим органам влади, очевидно, вбачаючи в цьому ризики для втрати власної «адміністративної впливовості».

Про це заявив заступник голови ради Асоціації «Земельна спілка України» Андрій Мартин, пише  AgroPolit.com.

На його думку, найпростіше, що мав би зробити уряд для попередження земельного рейдерства, це виконати вимоги законодавства, які були прописані ще у 2015 році, та одноразово передати відомості Державного реєстру земель, в якому реєструвалися права на земельні ділянки до 2013 року, від Держгеокадастру до Мін’юсту.

1901 (Copy)
1901 (Copy)

Україна і Грузія вносять зміни в угоду про ЗВТ

Про це заявив голова товариства Олександр Коротков, передає siogodennya.org.

Згідно із повідомленням прес-служби «Української мукомельної компанії», таке рішення прийнято на початку травня поточного року.

«Минулого року обсяг експорту українських товарів зріс на 18%, склавши майже $40 млрд. Лідерами у поставках продукції за кордон залишаються металургія та сільське господарство. Вітчизняний АПК традиційно забезпечував зовнішні ринки зерновими і рослинним маслом, а також зміцнили свої позиції виробники свинини, курятини та молочних продуктів. Не останню роль у цьому зіграло підписання договору про зону вільної зони торгівлі з Канадою та налагодження зв’язків із Китаєм, який зацікавлений саме в українському м’ясі. Щодо галузі переробки зернових, найперспективнішими наразі видаються ринки арабських країн та країн Африканського континенту», — зауважив Олександр Коротков.

Представництва створюються з метою забезпечення регулярного виконання експортних планів «Української мукомельної компанії», високого рівня обслуговування клієнтів товариства, в тому числі фінансової ефективності експортних операцій, збільшення комерційного навантаження і валютних надходжень; проведення маркетингових досліджень на міжнародному ринку експорту борошна; організації та проведення комерційної та рекламної діяльності лідера українського ринку борошномельного експорту на територіях інших країн.

1902 (Copy)
1902 (Copy)

Вибір читачів за тиждень

Відео