Влада на Тернопільщині продовжує «вбивати» бізнес

Сортировка_-_panoramio_(2)

У Тернопільській області планують закрити три залізничні вантажні станції: у Чорткові, Денисові та Зборові. Що цікаво, станція у Чорткові є дійсно збитковою, у той час рентабельність перевезень у Зборові за останніх шість місяців за розрахунками залізничників склала 270%. У Денисові після побудови нового елеватора на понад як 20 тисяч тонн, з’явилася перспектива вивести цю станцію на окупність.  

Нещодавно регіональна філія «Львівська залізниця»  повідомила голову ОДА про те, що три вантажні станції у Тернопільській області закриють через їхню збитковість.

0-02-04-ba916590feee2dbbe4b7ef9dffaed27bd511cd33a9f277250d57b8ae9ec2644b_3a4c90e6
0-02-04-ba916590feee2dbbe4b7ef9dffaed27bd511cd33a9f277250d57b8ae9ec2644b_3a4c90e6

Частково залізничники збрехали. Адже якщо взяти, до прикладу, вантажну станцію «Зборів», то за 6 місяців 2018 року вони отримали понад 2,5 млн грн доходу, витративши на утримання станції лише 906 тис. грн. Рентабельність склала понад 270%. Незважаючи на це, станцію таки планують закривати. Відповідного листа отримав Млинівецький сільський голова, повідомляє сайт «Вкурсі».

0-02-04-39cadb18078ed994bbf63d2d4d83553105cc73ccc2b5bfbf91e22606b9fd7cc3_f60a2267
0-02-04-39cadb18078ed994bbf63d2d4d83553105cc73ccc2b5bfbf91e22606b9fd7cc3_f60a2267

У той час, вантажна станція у Денисові наразі є збитковою, проте ситуація за останніх 6 місяців змінилася з появою елеваторного комплексу, ємністю на понад 20 тисяч тонн, діяльність якого мала б збільшити об’єм перевезень, а відтак і надходження за послуги станції.

Нещодавно під час наради у Тернопільській облдержадміністрації виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот заявив, що вихід із ситуації є і це «забезпечення ремонту наших на сьогоднішній день несправних локомотивів представниками бізнесу для подальшої їхньої експлуатації. Офіційно укладений договір стане гарантією того, що локомотив працюватиме лише на певну групу клієнтів того чи іншого напрямку».

Проте, це виявилося ще однією брехнею, бо справа до локомотивів навіть не дійшла. Залізничники вирішили просто закрити станції, які ті локомотиви могли б обслуговувати.

Більше того, обласна державна адміністрація поширила інформацію про можливе перекриття дороги державного значення представниками компанії «Агропродсервіс». Таку інформацію вони взяли на основі звернення керівництва компанії на урядову гарячу лінію. Причина невдоволення представників бізнесу – невирішення ситуації з боку Укрзалізниці, попри озвучені обіцянки. До цього тепер додалося ще бажання залізничників закрити вантажні станції.

З ситуації зрозуміло, що і в ОДА, і виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот збрехали, адже під час наради вони спростовували інформацію про те, що бізнес має проблеми з перевезеннями і говорили, що вони готові вирішувати проблеми, якщо вони виникатимуть. Та з моменту проведення наради і звернення бізнесменів на гарячу урядову лінію з проханням дослухатися до їхніх бізнесових проблем зі сторони «Укрзалізниці» ситуація тільки погіршилася і три станції у Тернопільській області таки планують закрити.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео