Оксана Бучко

Тернополяни можуть зробити висновки про українську освіту на основі міжнародного дослідження

PISA-2018-1

Тернополяни можуть ознайомитись із Національним звітом про якість української освіти за результатами PISA-2018. Його оприлюднили вчора, 3 грудня, для України разом із 80 країнами світу. Це одне із найавторитетніших джерел інформації про середню освіту.

У дослідженні брали участь 5 998 українських 15-річних підлітків, які представляли 315 388 учнів/студентів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв, закладів професійно-технічної освіти, складали 2-годиннний тест із читання, математики й природничо-наукових дисциплін і заповнювали анкети, пише testportal.gov.ua. Його провели у квітні-травні 2018 року

У Національному звіті за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 є детальна інформація про результати навчальних досягнень українських 15-річних підлітків у таких галузях, як читання, математика та природничо-наукові дисципліни, станом на 2018 рік, а також про ті чинники, від яких залежить рівень читацької, математичної та природничо-наукової грамотності українських учнів / студентів.

Провідною галуззю PISA-2018 було читання, у звіті особливу увагу зосереджено на тому, що саме читають українські учні / студенти, які викладацькі практики найбільше впливають на формування читацької грамотності. Крім того, у звіті на підставі аналізу результатів України в PISA-2018 й дієвих міжнародних практик окреслено конкретні пропозиції щодо політик, реалізація яких має сприяти зменшенню розриву в навчальних досягненнях українських учнів / студентів різних категорій і забезпечити підвищення якості загальної середньої освіти в Україні загалом.

У групі БАТЬКИ SOS обговорюють важливість підтримки учня з боку батьків. Адже результати аналізу показують, що учні-студенти, яких батьки не підтримують у навчанні, навіть після врахування додаткових чинників, які суттєво впливають на успішність, у предметних галузях PISA мають у середньому на 10 балів менше за своїх однолітків, батьки яких цікавляться навчанням власних дітей. Натомість участь батьків у справах закладу освіти (участь у роботі батьківської ради закладу освіти, допомога закладу освіти в різних справах на волонтерських засадах, обговорення результатів дитини з учителем/викладачем) безпосередньо не підвищує результатів учнів/студентів.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео