Допомагати «Укрзалізниці» будуть змушені бізнесмени із Тернопільщини (фото)

Спеціальна робоча група, створена на Тернопільщині, вирішуватиме гострі питання із забезпеченням вагонами і тягачами.

Нагадаємо, гостра ситуація із забезпеченням підприємств локомотивами і спеціальним транспортом в нашій області повторюється щороку. Проте цьогоріч вона уже перетворилася на кризу, бо з області кілька місяців не можуть вивезти ані зібране аграріями зерно, ані будівельні матеріали, ані сировину для металургійних заводів. Дійшло до того, що деяким підприємствам загрожує зупинка, а сотням людей – звільнення із роботи («Терен» писав про це докладно ТУТ і ТУТ – прим.).

Переробники

Отже, за підсумками виїзної наради Мінагрополітики, Укрзалізниці та Мінінфраструктури, що відбулася в обласній держадміністрації, вирішили створити робочу групу, щоб разом напрацювати пропозиції та алгоритм дій щодо забезпечення Тернопільщини необхідними вагонами і тягачами.

Представники_Львівзалізниці

Зокрема, виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Володимир Крот запропонував сформувати 6 ступінчастих маршрутів. Як він наголосив, це - не вирішить проблему у повному обсязі, але дозволить забезпечити регулярне вивезення зерна і будівельних матеріалів з місцевих станцій (див. інфографіку – прим.).

Карта

У свою чергу, голова Тернопільської ОДА Степан Барна звернувся до представників «Укрзалізниці» із проханням підтримати одні одних.

- З одного боку, є пропозиція бізнесу залучати капітальні вкладення в реконструкцію і відновлення вагонного парку і станцій, - каже він. - З іншого – ми згодні піднімати питання щодо підтримки залізниці. І я особисто готовий виступати з цього приводу комунікатором на рівні Кабміну і Верховної Ради.

Степан Барна запевнив, що не хотів загострювати питання із забезпеченням вагонами і тягачами, але після численних прохань і звернень ситуація не покращувалася.

Нарада2

- За підсумками наради, в області буде працювати робоча група, яка повинна внести пропозиції, а саме: які завдання ставляться перед нами, як перед областю, із точки зору покращення інфраструктури, залучення представників переробної і аграрної галузі до оновлення «Укрзалізниці» та які зобов’язання бере на себе вона, зокрема, на території нашого краю, – резюмував він. – Про результати роботи вони будуть зобов’язані проінформувати нас окремо.

Власне, завданням наради було - вибудувати правила, що дозволять врегулювати проблему і дати впевненість, що люди можуть інвестувати у реальний сектор економіки Тернопілля. Процес уже стартував, тож місцевим бізнесменам доведеться самим залучатися до змін.

Фото автора і з сайту oda.te.gov.ua

ФотоТернопільщинааграріїСтепан БарнапроблеманарадаТерензміниВагонзерноУкрзалізницякриза«Львівська залізниця»Володимир Крот