Олена Чепіль

Чиста краса, домашні тренування, метавсесвіт та медитації: 8 трендів покоління Z на 2022 рік

З початку нового року Instagram оприлюднив тенденції і тренди на основі вподобань покоління Z на 2022 рік.

Опитування охопило понад 1200 інстаграм-користувачів, яким від 14 до 23 років. Як навчаються і працюють, чим цікавляться у сфері моди, яку музику слухають та як дбають про психологічне та фізичне здоров’я читайте нижче. 

  1. Для представників нового покоління саме мода стане засобом радості, оптимізму та самовираження. Зростає значення природної краси та продуктів догляду екопоходження — веганської косметики та косметики з рослинної сировини. За останні роки в тренди ввійшов мінімалізм, який стосується як моди, так і краси, тому важливо зменшити кількість косметичних засобів для шкіри обличчя. 

- Щодо моди, то понад 50% підлітків і молодих людей сказали, що в 2022 році випробують сміливу моду в стилі Dark Academy («Темна Академія») із залученням естетики гоблінкору. Вживаний одяг готові купувати 23% молоді. Продовжує зростати популярність покупок через спеціалізовані сторінки в Instagram — 27% «зетів» шукають і купують нове вбрання через соцмережі, – повідомляють на сайті Освіторії. 

Стиль гоблінкор

  1. Підлітки обожнюють танці та музику. Instagram розповідає, що на музику впливатиме тренд візуалізації: підлітки й молодь чекають онлайн-концертів, віртуальних релізів альбомів і синглів. 41% молодих людей розповіли, що вони є частиною фандомів або ж субкультур. 
  2. Через пандемію Covid-19, близько 63% молоді переоцінили кар’єрні цілі та вподобання. Більшість нададуть перевагу роботі з імпактом, навіть якщо платитимуть менше: «Головне — значущість того, що ти робиш, і соціальний внесок». 87% опитаних кажуть, що їм незрозуміло, навіщо чимало людей «вбиваються» на двох-трьох роботах, щоб забезпечити настільки високу планку життя. Вони переконані, що робота – не найперша і точно не найважливіша сфера життя. 

Щодо освіти, то практично всі представники покоління Z вважають, що найкращу освіту може дати лише реальний досвід, а не довгі роки навчання в університеті та витрачання величезних коштів на отримання диплома.  

  1. Чотири з п’яти представників покоління Z переконані, що саме топові блогери соцмереж мають більший вплив на соціум, аніж телеведучі, актори чи зірки шоу-бізнесу. Потужний розвиток чекає на такий блогерський напрямок, як мікроінфлюенсери. Люди з невеликою кількістю підписників мають потужну силу голосу, коли йдеться про створення тенденцій.
  2. У 2022 році саме кулінарія залишиться в тренді. За даними Instagram, молоді користувачі шукатимуть вельми складні рецепти на сторінках профільних блогерів, щоб вдосконалювати кулінарні навички. 

  1. Юне покоління відчуває тиск ментальних проблем, тож у тренді — медитації. 

-Популярні йога, пілатес та інші активності, що допомагають покращити емоційний стан, розвантажитись від стресу. Домашні тренування обирають 48% «зетів» серед користувачів Instagram. Це не просто тренд, а й так звана робота над екологічністю власного середовища, – йдеться в повідомлені. 

Медитації

  1. Актуальними залишаються й відеоігри. 40% «зетів» чекають на прорив у цій галузі. Підлітки віддають перевагу іграм, в яких можна спілкуватися та створювати щось нове самостійно — це схоже на маленьку версію метавсесвіту. 

  1. Молоде покоління – соціально активні громадяни, адепти благодійності та готові давати пожертвування на соціально значущі проекти: 37% у 2022 році порівняно з 32% у 2021 році. Через це благодійним організаціям варто розповідати про свої потреби і цілі саме у соціальних мережах. 

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео