Чиста краса, домашні тренування, метавсесвіт та медитації: 8 трендів покоління Z на 2022 рік
З початку нового року Instagram оприлюднив тенденції і тренди на основі вподобань покоління Z на 2022 рік.
Опитування охопило понад 1200 інстаграм-користувачів, яким від 14 до 23 років. Як навчаються і працюють, чим цікавляться у сфері моди, яку музику слухають та як дбають про психологічне та фізичне здоров’я читайте нижче.
- Для представників нового покоління саме мода стане засобом радості, оптимізму та самовираження. Зростає значення природної краси та продуктів догляду екопоходження — веганської косметики та косметики з рослинної сировини. За останні роки в тренди ввійшов мінімалізм, який стосується як моди, так і краси, тому важливо зменшити кількість косметичних засобів для шкіри обличчя.
- Щодо моди, то понад 50% підлітків і молодих людей сказали, що в 2022 році випробують сміливу моду в стилі Dark Academy («Темна Академія») із залученням естетики гоблінкору. Вживаний одяг готові купувати 23% молоді. Продовжує зростати популярність покупок через спеціалізовані сторінки в Instagram — 27% «зетів» шукають і купують нове вбрання через соцмережі, – повідомляють на сайті Освіторії.
- Підлітки обожнюють танці та музику. Instagram розповідає, що на музику впливатиме тренд візуалізації: підлітки й молодь чекають онлайн-концертів, віртуальних релізів альбомів і синглів. 41% молодих людей розповіли, що вони є частиною фандомів або ж субкультур.
- Через пандемію Covid-19, близько 63% молоді переоцінили кар’єрні цілі та вподобання. Більшість нададуть перевагу роботі з імпактом, навіть якщо платитимуть менше: «Головне — значущість того, що ти робиш, і соціальний внесок». 87% опитаних кажуть, що їм незрозуміло, навіщо чимало людей «вбиваються» на двох-трьох роботах, щоб забезпечити настільки високу планку життя. Вони переконані, що робота – не найперша і точно не найважливіша сфера життя.
Щодо освіти, то практично всі представники покоління Z вважають, що найкращу освіту може дати лише реальний досвід, а не довгі роки навчання в університеті та витрачання величезних коштів на отримання диплома.
- Чотири з п’яти представників покоління Z переконані, що саме топові блогери соцмереж мають більший вплив на соціум, аніж телеведучі, актори чи зірки шоу-бізнесу. Потужний розвиток чекає на такий блогерський напрямок, як мікроінфлюенсери. Люди з невеликою кількістю підписників мають потужну силу голосу, коли йдеться про створення тенденцій.
- У 2022 році саме кулінарія залишиться в тренді. За даними Instagram, молоді користувачі шукатимуть вельми складні рецепти на сторінках профільних блогерів, щоб вдосконалювати кулінарні навички.
- Юне покоління відчуває тиск ментальних проблем, тож у тренді — медитації.
-Популярні йога, пілатес та інші активності, що допомагають покращити емоційний стан, розвантажитись від стресу. Домашні тренування обирають 48% «зетів» серед користувачів Instagram. Це не просто тренд, а й так звана робота над екологічністю власного середовища, – йдеться в повідомлені.
- Актуальними залишаються й відеоігри. 40% «зетів» чекають на прорив у цій галузі. Підлітки віддають перевагу іграм, в яких можна спілкуватися та створювати щось нове самостійно — це схоже на маленьку версію метавсесвіту.
- Молоде покоління – соціально активні громадяни, адепти благодійності та готові давати пожертвування на соціально значущі проекти: 37% у 2022 році порівняно з 32% у 2021 році. Через це благодійним організаціям варто розповідати про свої потреби і цілі саме у соціальних мережах.
Фото з відкритих джерел