Аптеки на Тернопільщині змусять виконувати вимоги закону
Cпрощення процедури реєстрації РРО обговорили фахівці Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) у Тернопільській області і представники місцевих центрів сервісного обслуговування касової техніки.
Про це «Терену» повідомили у Секторі комунікацій ГУ ДФС в області. У заході взяла участь перша заступниця очільника фіскального відомства Марія Мельник.
- Відтепер для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (РРО) достатньо однієї заяви спрощеної форми і без додатків, відтак ДФС створює реєстр екземплярів РРО, - каже вона. - Заяву до контролюючого органу платник може подати у паперовій формі, або засобами електронної пошти при заповненні заяви в особистому кабінеті платника. Обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання і ДФС здійснюється засобами інформаційної системи фіскальної служби.
Учасники наради розглянули всі новації щодо реєстрації РРО, врахували і «плюси», і «мінуси». Врешті всі погодилися: незважаючи на технічні проблеми роботи системи, все ж для платника процедуру реєстрації нових РРО суттєво спростили.
Не оминули увагою під час наради і встановлення касової техніки в аптечних установах.
- Так, із початку року в аптеках на Тернопільщині зареєстрували понад 150 РРО, - додає Марія Мельник. - Проте залишається ще значна кількість аптек, які працюють із порушеннями вимог чинного законодавства. Учасники дійшли думки, що необхідно посилити роботу щодо впровадження РРО у сфері реалізації лікарських засобів і виробів медичного призначення.
До речі, загалом на початку липня на Тернопіллі було зареєстровано 5 637 РРО.
Фото надане Сектором комунікацій ГУ ДФС в області