Оксана Бучко

До тернопільських брендів зараховують місцеві кафе, кав’ярні, фестивалі та компанії (фото)

DSCN9582

Як створити успішний бренд і на яких тернопільських проектах уже можна повчитись новачкам у бізнесі, розмовляли з тернополянами під час «Brand talk» у книграні «Є». Для зразку можна взяти українські бренди, які  уже визначили у книзі «10 успішних українських брендів». Серед героїв книги представлені такі українські бренди як: FEST; FEDORIV; Sammy Icon; SoftServe; Tabletochki; ОККО; Українська правда; Український Католицький Університет; Форум видавців; Центр сучасного мистецтва «ДАХ».  

- Ми маємо спеціальний стенд у книгарні для літератури про світові бренди, - розповідає модератор заходу Юрій Матевощук. - Нарешті дочекались подібного видання про українські бренди. Можливо, вдасться зробити таку підбірку і у Тернополі.

Під час «Brand talk» у числі брендів міста називали «Старий млин», «Тернопільський м’ясокомбінат», «Кав’ярню на Валовій», «Скаварідку», «Молокію», «Опілля», «Dembohause», , «ВАТРУ», фестиваль «Файне місто», компанію MagneticOne. Згадали і «Стару піцерію» як незмінний заклад, який завжди у попиті.

Серед критеріїв успішного бренду згадували впорядкованість та вік. Засновник мистецького фестивалю «Ї» Василь Томчишин виділив також вкладення змісту у свій продукт.

- Кожен проект має вирізнятись вкладеним сенсом, - говорив він. – Одна мережа може мати абсолютно різні заклади, і кожен - із власною філософією. Важливо також відібрати команду професіоналів, постійно працювати над ідеями, аналізувати аудиторію і в потрібний час продавати якісно оформлений продукт.

До змістовності проекту  керівник відділу маркетингу журналу «City life» Тетяна Шило додала важливість свіжого бачення.

- Проект повинен бути у своєму роді унікальним, - каже Тетяна. - Люди не потребують копій вже існуючого. Тому важливо проаналізувати ринок, щоб не повторюватись. А також чітко окреслити кінцеву мету. Тоді легше рухатись під час перешкод, які у будь-якому випадку будуть траплятись.

DSCN9576
DSCN9576

Фото автора

 

Вибір читачів за тиждень

Відео