Орест Сарматський

Дрони у Тернополі вже не літатимуть?

unnamed (7)

Українських власників дронів зобов’яжуть проходити реєстрацію.

Державна авіаційна служба представила оновлену концепцію регулювання для безпілотних апаратів, що фактично є проектом правил використання безпілотників в Україні.

Про це повідомляють ЗМІ.

У документі пропонується класифікація дронів, особливості роботи з дрона в разі комерційної та аматорської експлуатації, випадки, коли пілотові дрона потрібна сертифікація та реєстрація і т.д. Також в Державіаслужбі анонсували створення окремого напрямку, який буде присвячено саме дронам.

Категорії безпілотників будуть позначатися, наприклад, як «1С» – пристрої до 25 кг, з можливістю автоматичного польоту. Це основна маса безпілотників в Україні, – повідомляє Tehnot.

При цьому, є правила для комерційного та некомерційного використання. Зокрема, пілотам безпілотників 1 класу потрібно пройти реєстрацію, але вона буде можлива онлайн. При некомерційному використанні дрони 1 класу можуть літати тільки вдень, на висоті до 120 м, з радіусом 500 м.

Крім цього, Державіаслужба сформулювала деякі загальні вимоги до класу 1 і їх пілотам:

Використання дронів передбачається тільки в умовах прямого візуального контакту (VLOS) дистанційного пілота або візуального спостерігача без допомоги інших пристроїв.

При використанні безпілотників повинен бути задіяний візуальний спостерігач якщо дистанційний пілот не в змозі візуально контролювати апарат.

Максимальна швидкість польоту – 150 км / ч.

Максимальна висота польоту 120 метрів над рівнем землі і 500 метрів від дистанційного пілота, якщо не задіяний візуальний спостерігач.

Всі польоти БПЛА не повинні виконуватися над людьми, крім дистанційного пілота або візуального спостерігача.

Польоти повинні виконуватися тільки в світлий час.

Дистанційний пілот може в один і той же час маніпулювати тільки одним дроном.

При використанні дрона необхідно проводити передпольотний технічний огляд дистанційним пілотом.

На дроні повинні бути відсутніми небезпечні матеріали, крім елементів живлення.

Дистанційний пілот повинен гарантувати нормальний фізичний і психологічний стан для безпечної експлуатації (вживання алкоголю або втома).

І насамкінець. Дронам забороняється виконувати польоти у 8-кілометровому периметру аеропорту, а також в заборонених зонах. Тож виходить, що в Тернополі, який розташований заледве у 3-х км від аеропорту, відтепер заборонять використовувати дрони? Що ж, зачекаємо роз’яснень.

   Фото – відкриті джерела

Вибір читачів за тиждень

Відео