![](/uploads/media/9d/20/9d203ba81b51a8ca6622ab426934ed9c_orig_thumb.jpg)
Самовільне внесення змін у дорожню розмітку – небезпека для водіїв Тернопільщини (фото)
![259152150_3134639500135745_7134215723163109502_n (Copy)](/uploads/media/a2/21/a221e5a00d21ce72035eea886f577ef3_w960.jpg)
Громадяни, котрі самовільно замальовують суцільну смугу розмітки чи влаштовують заїзди - вводять в оману водіїв. Вони можуть наражати на небезпеку себе та інших учасників дорожнього руху, навіть не підозрюючи про це.
Про це повідомляє у дописі служба автомобільних доріг у Тернопільській області.
Як писав вчора Терен, 18 листопада на км 155+875 траси М-30 Стрий — Ізварине поблизу аеропорту о 17:50 трапилася ДТП з потерпілими. Зіткнулися вантажівка «ДАФ» і легківка «Volkswagen». Пасажир останньої загинув на місці події. Водія і ще одного пасажира легковика забрали до лікарні. Однією з імовірних причин даної дорожньо-транспортної пригоди є внесення неправомірних змін у дорожню розмітку (на фото нижче можна побачити сліди чорної фарби на дорожній розмітці 1.3 (подвійній суцільній лінії)).
![Pasted into Самовільне внесення змін у дорожню розмітку – небезпека для водіїв Тернопільщини (фото)](/uploads/media/2d/64/2d645b292c0178d26958b251d032341e_w960.jpg)
![Pasted into Самовільне внесення змін у дорожню розмітку – небезпека для водіїв Тернопільщини (фото)](/uploads/media/86/4d/864d09aa04fac5183498b1c12087a984_w640.jpg)
Служба автомобільних доріг у Тернопільській області неодноразово фіксувала, як на дорогах державного значення громадяни на власний розсуд змінювали дорожню розмітку, демонтували дорожні знаки чи бар’єрне огородження. Працівники служби наголошують, що кожен з вищезгаданих елементів — компонент схеми організації дорожнього руху. ОДР розробляється при проєктуванні дороги з врахуванням Правил дорожнього руху та особливостей дороги на конкретній ділянці. Кожну схему перевіряє та затверджує поліція, аби не було створено загрози безпеці дорожнього руху.
Фото з допису