Джерело у Монастирку зцілило 85-річного дідуся

На Тернопіллі розпочалася екотолока. Молодь очищує від сміття та покращує благоустрій туристичних об’єктів краю. Мета акції – привернути увагу громадськості до збереження туристичних принад області.

23 червня 2015 року працівники управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму Тернопільської ОДА разом зі студентами вищого професійного училища сфери послуг і туризму, розпочали серію літніх екозаходів, попередньо відвідавши територію Теребовлянського замку.  Активно долучилися до організації та проведення екологічної акції на території замку й учні Тернопільського вищого професійно-технічного училища сфери послуг та туризму.

В екотолоці, що відбулася 1 липня 2015 року в урочищі Монастирок Бучацького району, взяли участь працівники департаменту спільно з керівниками туристичних підприємств області: ПП «Рід-Тур», ТОВ «Шафран», Тернопільське обласне ЗАТ по туризму та екскурсіях «Тернопільтурист» та ПП «Західноукраїнська туристична компанія «Тіс-тур».

Урочище Монастирок — надзвичайно мальовнича й загадкова місцина, яка кожному припаде до душі. Згідно легенди, джерело, що витікає з монастирського подвір’я, наділене лікувальною та оздоровчою силою. Зокрема, у цьому переконався мешканець села Жизномир Бучацького району Василь Максимович. 85-річний чоловік, який мав проблеми зі здоров’ям, розповів учасникам екоакції історію свого зцілення.

«Відколи я почав купатись в джерелі, болі в суглобах зникли і я почуваюсь набагато краще, я можу їздити навіть на велосипеді, хоча раніше ходити було важко, — стверджує пенсіонер». З того часу він опікується облаштуванням території, повідомляє прес-служба ТОДА.

«Місце і справді варте уваги, проте інформації про нього не так і багато, — звернувся до туроператорів заступник директора департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму Назар Яворський. — Залучивши вас, керівників провідних туристичних фірм, до проведення екологічної акції в урочищі, ми хотіли не лише прибрати вказану територію, а й привернути до неї увагу фахівців туристичної галузі. Наше завдання — популяризувати подібні місця, заохочувати туристів відвідувати їх та створювати для цього комфортні умови».

 

 

Вибір читачів за тиждень

Відео