На Тернопільщині переселенка налагодила виробництво сублімованого борщу
Олена Хатмулліна завжди готова пробувати нові ідеї та розширювати асортимент продукції
На Тернопільщині переселенка із міста Костянтинівка на Донеччині Олена Хатмулліна налагодила виробництво сублімованих продуктів. Про це пишуть на сторінці Бізнес мережі сільських жінок України у фейсбуці
Сублімований борщ – це яскравий смак, що розкривається під час дотику з кип’ятком. Овочі зберігають всі вітаміни та мінерали, смачні та поживні. Cлово “пожива” побачила в словнику старих слів. Пожива – те, що живить організм, забезпечує його життєдіяльність. Таку назву вирішила дати бренду, під ним виробляю сублімовані борщі, супи та інші смаколики для повноцінного харчування людей, – каже пані Олена.
До 24 лютого 2022 року вона займалася розвитком кількох бізнес-напрямків у Костянтинівці. Жінка володіла підприємством, яке спеціалізувалося на виробництві туалетного паперу та побутової хімії. У невеличкому цеху зростав мікрогрін, виробляли зелений сік із паростків пшениці та сублімовані фрукти. З 2014 року Олена постійно займалася волонтерською роботою, допомагаючи переселенцям та захисникам.
Жінка аналізувала ринок: родини не мають можливості готувати їжу під час блекаутів, велика завантаженість та зайнятість людей через роботу, чоловіки, жінки яких з дітьми стали біженцями, мають готувати самостійно. Вона зрозуміла, що саме проста в приготуванні їжа, як «Пожива» – чудове розв'язання харчового питання для багатьох людей.
Сублімацію почала з овочів, фруктів, ягід. Олена Хатмулліна завжди готова пробувати нові ідеї та розширювати асортимент продукції. Нещодавно вона вирішила випускати сублімовані супи – пюре та борщ, а також планує додати до борщу сублімовану сметану. Нова продукція добре приймається споживачами, оскільки Олена невпинно працює над підвищенням якості та смакових властивостей своїх виробів. Жінка постійно працює над розвитком свого бренду, попри труднощі, з якими їй доводиться стикатися.
Олена не лише прагне розвивати свій бізнес, але й бачить свою місію в допомозі іншим, думає над відкриттям шелтеру. Жінка хапається за будь-які можливості, відвідує курси, вивчає нові технології та намагається втілювати передові підходи у своєму бізнесі.
Я постійно в пошуку і Всесвіт підкидає можливості. Пишу заявки на різні грантові конкурси, чим більше пишу, тим продуктивніше моє бізнес-мислення, починаю бачити життя під різними кутами. Якщо я не можу змінити ситуацію, треба змінити відношення до неї, – ділиться Олена Хатмулліна.
Вона планує відкривати магазин у мережі, щоб збільшити свою аудиторію та привернути увагу до продукції. , продукція вже упакована з яскравими лого та етикетками.
У житті завжди є місце для зростання та розвитку. Головне – приймати нові завдання або виклики з ентузіазмом і позитивним настроєм. Це допомагає перебороти труднощі та знайти творчі рішення, – розповідає Олена.
Фото: Бізнес мережі сільських жінок України