На Тернопільщині відбудуться пригодницькі перегони "Терен"

аелоперегони
У селі Ліщанці, що на Тернопільщині з 30 вересня по 2 жовтня відбудуться пригодницькі перегони  Терен”.

Мета і завдання

     Метою проведення пригодницьких перегонів «ТЕРЕН» (далі - перегони) є удосконалення форм та засобів туристсько–спортивної роботи з молоддю, поширення мультигонок на Тернопілл, підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особистості, сприяння формуванню свідомих  громадян України та популяризація міста Тернопіль і області.

     Завдання змагань:

- популяризація здорового способу життя;

- надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам пішохідного та велосипедного туризму можливості вдосконалити спортивну майстерність;

- популяризація екстримальних видів туризму

- підвищення екологічної культури молоді через залучення до видів активного відпочинку, що не завдають шкоди довкіллю;

- ознайомлення з історичними та географічними об`єктами  Тернопілля;

- сприяння формуванню свідомих громадян України

- виявлення кращих команд за підсумками проведених змагань на першості міста.

 Час і місце проведення змагань

     Змагання проводяться з 30 вересня  по 2 жовтня 2016 року.

     Місце проведення змагань –  село Ліщинці, Бучацького району, Тернопільської області.

     Доїзд до місця змагань (інформація буде згодом).

     Від’їзд команд після завершення змагань здійснюється самостійно.

Керівництво проведенням змагань

     Загальне керівництво змагань здійснює Департаментом сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту Тернопільської ОДА та Обласна федерація спортивного туризму за участі туристичних команд  «Файне Місто Тернопіль», «Батяри», та їхні друзі.

     Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію змагань (далі - ГСК), склад якої затверджується обласною Федерацією спортивного туризму.

Учасники змагань та вимоги до них

     До участі у змаганнях допускаються команди організацій, підприємств, навчальних закладів, туристських клубів та секцій, а також окремі туристські команди, які мають необхідний туристський досвід.

     Учасники змагань повинні мати досвід участі відповідно в піших або велосипедних змаганнях різного рівня.

     Вік учасників змагань – не молодше 18 років. Для участі спортсменів, яким виповнилось 16 років на момент проведення змагань, потрібен  письмовий дозвіл батьків на участь у змаганнях / див. ТУТ /.

      Кожен учасник змагань несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації під час змагань, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного спорядження.

Програма та умови змагань

30 вересня 2016 р. (п’ятниця)

18.00 –  заїзд учасників на стартову поляну. Попередня реєстрація.

1 жовтня 2016р. (субота)

9:00 - продовження реєстрації

13.00 – урочисте відкриття змагань;

14:00 - нарада комад пішої дистанції з ГСК

14:30 - нарада команд велосипедної дистанції з ГСК

15.00 – підготовка команд, вільний час;

15:00 – 18:00 – забави на місці табору;  ознайомлення з технічними етапами (вузли, слек-лайн, стрільба)

18:00 – виступ музичних гуртів та бардів;

19:00 - вивішення мапи з контрольними пунктами

20:00  - старт дистанції  Вело Новачки

20:10 - старт дистанції  Піша Новачки

20:30 - старт дистанції  Вело Досвідчені

20:40 - старт дистанції  Піша Досвідчені

2 жовтня 2016р. (неділя)

04.00 – закінчення контрольного часу перегонів- Вело Новачки

04:10 - закінчення контрольного часу перегонів  - Піша Новачки

04:30 - закінчення контрольного часу перегонів - Вело Досвідчені

04:40 - закінчення контрольного часу перегонів- Піша досвідчені

10:00 – підведення підсумків і оголошення попередніх результатів;

11:00 - оскарження результатів у ГСК

12:00 – урочисте закриття змагань, нагородження переможців.

     Згортання табору, перевірка місцевості, прибирання. Від’їзд учасників.

     Старт  пригодницьких перегонів “Терен” може змінитись на пізніше.

Умови змагань

     Змагання проводяться на пішохідній та велосипедній дистанціях.

     Проходження контрольних пунктів команди підтверджують відповідними фотографіями на цих КП та підписами суддів на технічних етапах.

     На КП потрібно сфотографуватись біля відмітки, яка помічає дане КП! Має бути 2 фото, спочатку одного учасника, а потім іншого!

Пішохідна дистанція

      Склад команди 2-3 особи.

     Протяжність дистанції – близько 25 км.

     Завдання команди полягає в проходженні контрольних пунктів, які позначені на карті, і мають різну вартість в балах. Порядок та кількість проходження контрольних пунктів команда визначає самостійно.

Використання транспортних засобів будь якого характеру карається зняттям з дистанції!

Використання GPS-навігаторів забороняється. У випадку порушення цього правила команда знімається зі змагань.

     Технічні етапи проходять 2 особи з команди! Спорядженням забезпечує суддівська колегія котра відповідає за даний етап.

     На етапах буде присутня відсидка - 20 хв.

Відсидка - зараховується команді котра проходила технічний етап, але не виконала умов даного етапу, тоді коли команда буде знаходитись у межах ТЕ 20 хвилин. Фіксує відсидку суддя на даному ТЕ.

Контрольний час Категорія Піша-досвідчені та Піша-новачки- 8 год.

ГСК має право внести зміни в дистанцію у випадку суттєвого погіршення погодних умов.

Велосипедна дистанція

     Склад команди 2 особи.

     Протяжність дистанції – близько 50 км.

     Завдання команди полягає в проходженні контрольних пунктів, які позначені на карті, і мають різну вартість в балах. Порядок та кількість проходження контрольних пунктів команда визначає самостійно.

     Технічні етапи проходять 2 особи з команди! Спорядженням забезпечує суддівська колегія котра відповідає за даний етап.

      На етапах буде присутня відсидка - 20 хв.

Відсидка - зараховується команді котра проходила технічний етап, але не виконала умов даного етапу, тоді коли команда буде знаходитись у межах ТЕ 20 хвилин. Фіксує відсидку суддя на даному ТЕ.

      На проходження дистанції встановлюється контрольний час.

Контрольний час Категорія Вело Досвідчені та Вело Новачки- 8 год.

ГСК має право внести зміни в дистанцію у випадку суттєвого погіршення погодних умов.

Визначення результатів та нагородження переможців

    Місця команд в змаганнях окремо на пішохідній та велосипедній дистанціях визначаються сумою балів, набраних командою за пройдені контрольні пункти в межах встановленого контрольного часу. Кращі місця займають команди, які набрали більшу суму балів. При рівності результатів перевага віддається командам, які швидше здолали дистанцію.

     Команди, які не виконали умови технічних етапів, заліку на цих етапах не отримують.

        Команди, які не вклалися в контрольний час, займають місця після команд, які пройшли дистанцію в межах контрольного часу і не мають результатів!

           Протести капітанів команд щодо підсумків перегонів приймаються суддівською колегією на протязі години з моменту оголошення результатів.

     Команди, що посіли 1-3 місця на кожній з дистанцій, нагороджуються грамотами обласної федерації спортивного туризму.

Умови прийому учасників, матеріальне забезпечення та фінансування

      Команди проживатимуть у польових умовах (наметах) і повинні мати необхідне спорядження та обладнання для організації польового табору, приготування їжі (автономне паливо, тару для автономного транспортування води, умови для зберігання продуктів, тару для сміття), що забезпечить збереження здоров’я учасників змагань, охорону навколишнього середовища.

     Кожна команда повинна мати наступне спорядження для участі у змаганнях:

пішохідна дистанція велосипедна дистанція
компас (1 шт.), ліхтарики(1-2 шт.), мед. аптечка, цифровий фотоапарат зі спалахом >2Mp та usb шнуром для скачування фотографій на фініші.
запасний комплект батарейок шолом, окуляри, рукавички
жилет безрукавка із світловідбивачем (рекомендовано)
велоліхтар
запасна камера (1 шт.), ремонтний набір, помпа

     Обов’язкова аптечка команди:

  • Серцеві (нашатир, валідол). Нашатир при втраті свідомості, валідол при серцевих болях;
  • Перекис водню (для промивання ран);
  • Бинт медичний стерильний;
  • Пластир;
  • Бинт еластичний;
  • Знеболюючі.

      Спеціальним спорядженням для обладнання технічних етапів забезпечують організатори змагань.

     Витрати на організацію та проведення змагань, нагородження переможців здійснюються за рахунок організаторів змагань, спонсорських та благодійних внесків, стартових внесків команд.

Стартова внесок з одного учасника становить (для всіх видів дистанції):

з 9 серпня по 21 серпня - 100 грн.

22 серпня - 11 вересня - 150 грн.

12 вересня - 27 вересня - 200 грн.

28 вересня - старт - 250 грн.

Карточка приват банку на котру Вам потрібно скинути стартовий внесок:

     Онишків Михайло Зіновійович 5167 9823 0191 6257

     Після того, як перекинули гроші на карточку вкажіть наступну інформацію на пошту mikeonyshkiv@gmail.com :

- команда,

- кількість учасників,

- час коли зробили проплату

- скан/фото чеку

Спортивна етика

     В критичних ситуаціях, коли хтось на маршруті потребуватиме допомоги, очікується, що команди допомагатимуть одна одній не залежно від результату. Згідно правил перегонів, людська взаємодопомога цінується вище спортивного результату.

     Оргкомітет залишає за собою право вносити зміни в це Положення.

Заявки та документація, що подаються командами

     Попередні заявки про участь команд в змаганнях подаються до 27 вересня  2016р. Командир команди повинен заповнити наступну форму:

https://goo.gl/forms/ZRZUQPHwFInnbM2h1

     На місці змагань подаються наступні документи:

- паспорти учасників;

- дозвіл від батьків з номером одного з них – (при необхідності);

- медична довідка чи розписка: https://goo.gl/PKOd3x

Головний організатор пригодницьких перегонів “Терен” - Онишків Михайло

098 02 09 468, 063 46 27 554

е-mail: mikeonyshkiv@gmail.com

 

Це Положення є офіційним викликом на змагання

Вибір читачів за тиждень

Відео