Орест Сарматський

Новорічна бізнес-ідея — фермер вирощує кольорові ялинки (Агроновини)

1201 (Copy)

Ялинкова ферма Wyckoff's Christmas Tree Farm розташована у штаті Нью-Джерсі на площі 26,3 га. Тут ялинки вирощуються з 1958 року у різних кольорах: можна вибрати рожеві, фіолетові, сині, голубі, бірюзові, пурпурні, білі, помаранчеві і навіть чорні дерева.

Про цікаву бізнес-ідею американського фермера розповідає  wfmz.com.

Дерева обприскують латексної фарбою Kirk Specialty Colorant для отримання потрібного відтінку. Власник ферми, Джон Уайкофф, запевняє, що фарба нешкідлива і спеціально розроблена для різдвяних ялинок. Однак існують чинники, такі як вітер, температура, спосіб застосування і розмір дерева, які можуть вплинути на якість покриття.

Коштує це задоволення недешево – метрова ялинка обійдеться близько $36. Також доведеться сплатити податок за вирубку дерева. Співробітники ферми видадуть покупцю ручну пилку і він зможе сам обрати свою ялинку, спиляти її і привезти додому.

Хоча на сімейній фермі до кожного різдвяного сезону вирощують кілька тисяч дерев п'яти різних видів (ялиця Дугласа, блакитна ялина, ялиця конколор, ялиця Фрейзера і сосна Веймута), але прославилася вона саме своїми різнокольоровими різдвяними ялинками.

1202 (Copy)
1202 (Copy)

Перспективна ніша – українці заробляють на в'ялених томатах

Підприємці з Херсонщини у 2015 році вирішили виготовляти українські в’ялені помідори. Зараз підприємство переробляє десятки тон томатів на рік, створює продукт із різними смаками і співпрацює з великими торговельними мережами України. Про історію та сьогодення підприємтсва розповідає shotam.info.

Андрій Бігленко та Дмитро Моцак вперше скуштували в'ялені томати за кордоном, а коли не знайшли відповідного продукту на Батьківщині, зрозуміли, що можуть зайняти ще порожню нішу.

– Іноземні в’ялені помідори на смак були всі однакові, бо до них додають оцет, стабілізатори, барвники, підсилювачі смаку. Це псує смак. А помідори, коли в’яляться, на смак стають такими, що ні з чим не можна порівняти. Ми подумали, що це може бути нашою фішкою. Навіть ті, хто почав після нас виготовляти такий продукт, не створили подібного, – розповідає Андрій Бігленко.

Щоб зробити 1 баночку в’ялених помідорів (300 мл) – потрібно від 1 до 2 кілограмів свіжих, зазначають виробники нішевого продукту. Щоб зробити крафтове виробництво, потрібно 1,5-2 т в’ялених помідорів на рік, а для цього потрібно переробити десятки тонн свіжих томатів. Баночка «Українських в'ялених помідорів», у якій 275 грам продукту, коштує 100 гривень.

– Ми вигадали і створюємо п’ять смаків помідорів і три види паштет-соусу із в’яленими помідорами (гострий та лагідний). Наш продукт повністю натуральний, ми не використовуємо жодних стабілізаторів і консервантів, навіть оцет не використовуємо. Тільки помідори, спеції, сіль, часник, олія.

Ми досі єдині, хто пропонує таку лінійку смаків. У нас така кількість спецій, якої достатньо, щоб зробити смак продукту виразнішим. Наприклад, ми виготовляємо «Класичний смак», у який додаємо базилік, орегано, часник і соняшникову та оливкову олії. Також робимо «Пікантний смак», «Оригінальний», «Пекучі помідори» та інші», – описує особливості виробництва Андрій Бігленко.

Сушка томатів на сонці, як це роблять в Італії, в українських умовах виявилась неможливою, розповідають підприємці, тому довелось вкладатись у придбання обладнання, яке дегідратує томати.

– Ми працювали з мережею ресторанів Salateira, Il Molino, Okko. Для деяких з них ми навіть розробили спеціальну рецептуру. Зараз розповсюджуємо через магазини типу «Корисна крамниця», «Лавка традицій», магазини для веганів і вегетаріанців. Домовляємося з «Сільпо», «Ашаном», – ділиться досягненнями Дмитро Моцак.

Але для співпраці з великими ритейлерами на ринку, необхідні вільні оборотні кошти, зазначають виробники. Оцінюють суму не менш як в пів мільйона гривень, а також потрібні значно більші об’єми виробництва, над чим і працюють підприємці зараз.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео