Оксана Бучко

Новий міст на Тернопільщині, який мав тріщину після ремонту – безпечний, запевняє нардеп (фото)

251272235_4473638862691416_192060925375221216_n

Міст, після побудови якого одразу помітили тріщину, розташований у селі Лисівці на автомобільній дорозі загального користування державного значення «Р-24 Татарів - Косів - Коломия - Борщів - Кам’янець Подільський» Тернопільської області. Як запевняє нардеп Володимир Гевко, тріщина була присутня ще до початку відкриття мосту. Наразі він - повністю безпечний.

- Я одразу відреагував на цю ситуацію, направивши депутатське звернення до Служби автомобільних доріг у Тернопільській області для з’ясування обставин, які зумовили виникнення тріщини на боковій частині мосту, - пише нардеп. - Згідно з проектно-кошторисною документацією передбачена розрізна система мостового переходу, складовою якої є рухомі опорні частини мосту та деформаційний шов. Простими словами, з обох частин мосту згідно проекту є з’єднання, в якому передбачається деформація. Всі ви бачили полоси на асфальті, на початку і в кінці мосту, саме це і є тим деформаційним швом і місцем, де з’єднуються окремі частини мосту, що можуть рухатись одна відносно іншої. Обстеження, проведені робочою групою Служби автомобільних доріг у Тернопільській області встановили, що тріщина утворилась на сполученні мосту з підходом при бетонуванні парапетної плити внаслідок затікання бетону в рухому частину деформаційного шва, яка згідно з проекту не підлягає бетонуванню, оскільки унеможливлює нормальну діяльність рухомості деформаційного шва. Тобто, під час робіт бетон затік у шов, де згідно проекту його не повинно було бути взагалі, так як це рухома частина мосту, і  звісно ж він тріс. Більше того, фото з тріщиною, було зроблене в процесі будівництва мосту, який ще не був відкритий. Це видно по відсутності на фото встановлених перил на мосту, які вже були у день відкриття. В процесі подальшого будівництва, бетон з того місця усунули, тріщина була ліквідована і на її місці відновлено деформаційний шов, який є з усіх сторін моста. Також на початку жовтня державне підприємство «Дорожній науково-технічний центр» провело випробування міцності мосту та підтвердило його якісний та безпечний стан.

251712452_4473639119358057_7529567865994659698_n
251712452_4473639119358057_7529567865994659698_n

251173110_4473638752691427_8992572092127730910_n
251173110_4473638752691427_8992572092127730910_n

251150653_4473639002691402_2388016252613212114_n
251150653_4473639002691402_2388016252613212114_n

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео