Отримано «фрукт нового покоління» (Агро-новини)
Спеціалісти компанії IFO, яка досліджує та розробляє сорти та підщепи яблуні та груші, успішно вивели новий ранній сорт яблука — HC2-1. Його вже вирощують у Франції. Є підстави назвати яблуко як фрукт «нового покоління», яке незабаром завоює ринок. Про це повідомляє Dalival.com.
«HC2-1 — це високопродуктивний сорт. Плоди дозрівають до кінця серпня і добре зберігаються. Яблуко дуже соковите, солодке та, водночас, незвичне на смак, гарно хрустить та має унікальне забарвлення рожево-червоного відтінку. Ми впевнені, що ця новинка буде цікавою як для споживачів, так і для виробників», — розповідає представник компанії-селекціонера Фіона Девідсон.
Вона повідомляє, що сорт HC2-1 вже офіційно представлено великій міжнародній групі виробників із США, Мексики, Чилі, Південної Африки, Австралії, Нової Зеландії та Німеччини.
«Ми відразу зрозуміли, що знайшли щось дуже особливе, коли вперше побачили ці яблука у саду. Всі інші сорти здавалися нудними поруч із HC2-1, ми ніколи раніше не бачили яблук із настільки інтенсивним та яскравим кольором», — розповідає Арно де Пуенуф, представник французької компанії-виробника.
«Укрзалізниця» зриває посівну кампанію - Ostchem
Холдингова компанія Ostchem, що об'єднує підприємства азотної хімії Group DF, заявляє, що «Укрзалізниця» відмовляється виконувати свої зобов'язання перед компаніями групи, що може призвести до зриву посівної кампанії у аграріїв.
Про це Українським Новинам повідомила прес-служба Ostchem.
Компанія заявляє, що «Укрзалізниця» припинила подачу залізничних напіввагонів для транспортування міндобрив аграріям.
17 серпня керівники трьох азотних підприємства Групи Ostchem – Черкаський «Азот», «Рівнеазот» і Сєверодонецький «Азот» звернулися з відкритими листами до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та голови правління «Укрзалізниці» Євгена Кравцова з проханням врегулювати ситуацію і не допустити зриву посівної кампанії і можливої зупинки трьох з шести українських підприємств-виробників азотних добрив.
«Останнім часом наші підприємства все частіше страждають від несвоєчасного та/або неповного надходження замовлених піввагонів, стабільність подачі яких прямо впливає на своєчасність доставки добрив замовникам, а також на ризики припинення (уповільнення) виробництва, що призводить до автоматичного подорожчання продукції», - йдеться в листі до Кравцова.
В даний момент добова потреба підприємств у піввагонах – 20 одиниць для кожного з 3 заводів.
«Враховуючи особливу важливість успішності аграрної галузі України, результати роботи якої впливають на економіку країни, звертаємося до вас, шановний Володимир Борисович, з проханням взяти під особливий контроль питання щодо повноти та своєчасності виконання заявок на надання вагонів від наших підприємств-виробників мінеральних добрив», - йдеться в листі директорів до прем'єра.