Тамара Коблик

Приватбанк, Монобанк та Нова пошта відмовились від російської на своїх сайтах та у застосунках

Приватбанк, щоправда, поки не повністю

Найбільший український банк «ПриватБанк» прибрав російську мову зі свого сайту та застосунку «Приват24». Однак поки таке оновлення лише для бізнесу.

Відомо, що російську мову з основного застосунку «Приват24» для фізичних осіб планують видалити у найближчому оновленні. Про це пише progroshi.news.

Водночас на сайті (не для бізнесу) ще є можливість обрати російську мову.

Скрін: ПриватБанк

Оновлення від Monobank

У вересні у мобільному застосунку Monobank видалили російську мову.

Станом на 24 лютого російською мовою у застосунку користувалося 1,19 мільйона людей, а зараз їхня кількість зменшилась на 30% – до 838 291 людини.

Як розповів один із засновників банку Олег Гороховський, російська мова асоціюється з тими, хто вбиває, гвалтує, грабує, і тими, хто вважає, що «не всё так однозначно».

Нова пошта без російської

Трохи згодом Нова пошта також прибрала російську мову в своїх цифрових сервісах.

Це випливало з повідомлень про оновлення застосунку в App Store та з сайту компанії: «Російська мова у цифрових сервісах Нової пошти наразі більше недоступна. Компанія повністю перейшла на державну українську мову».

Відповідне оновлення згодом з'явилось і в Google Play.

На сайті компанії також вже немає можливості вибрати російську версію сайту – лише українську та англійську.

Фото з відкритих джерел

 

Вибір читачів за тиждень

Відео