Приватбанк, Монобанк та Нова пошта відмовились від російської на своїх сайтах та у застосунках
Приватбанк, щоправда, поки не повністю
Найбільший український банк «ПриватБанк» прибрав російську мову зі свого сайту та застосунку «Приват24». Однак поки таке оновлення лише для бізнесу.
Відомо, що російську мову з основного застосунку «Приват24» для фізичних осіб планують видалити у найближчому оновленні. Про це пише progroshi.news.
Водночас на сайті (не для бізнесу) ще є можливість обрати російську мову.
Оновлення від Monobank
У вересні у мобільному застосунку Monobank видалили російську мову.
Станом на 24 лютого російською мовою у застосунку користувалося 1,19 мільйона людей, а зараз їхня кількість зменшилась на 30% – до 838 291 людини.
Як розповів один із засновників банку Олег Гороховський, російська мова асоціюється з тими, хто вбиває, гвалтує, грабує, і тими, хто вважає, що «не всё так однозначно».
Нова пошта без російської
Трохи згодом Нова пошта також прибрала російську мову в своїх цифрових сервісах.
Це випливало з повідомлень про оновлення застосунку в App Store та з сайту компанії: «Російська мова у цифрових сервісах Нової пошти наразі більше недоступна. Компанія повністю перейшла на державну українську мову».
Відповідне оновлення згодом з'явилось і в Google Play.
На сайті компанії також вже немає можливості вибрати російську версію сайту – лише українську та англійську.
Фото з відкритих джерел